کد خبر: ۵۳۱۳۱۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۱۷ آبان ۱۴۰۲
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای منطقه ۶ شهر تهران گفت: با نصب یک مخزن ۱۰۰ متر مکعبی امکان تامین آب آشامیدنی ۳۰ هزار نفر به میزان هر نفر سه لیتر در مواقع بروز حوادث طبیعی نظیر زلزله فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، از روابط عمومی شرکت آبفای منطقه ۶شهر تهران، حسین نامداری روز چهارشنبه از نصب پنجمین مخزن اضطراری جهت تامین آب در شرایط اضطراری در منطقه ۱۹ شهرداری تهران خبر داد، و اظهار داشت: در ادامه تعهدات نصب مخازن اضطراری یک مخزن به ظرفیت ۱۰۰ متر مکعب در محدوده خانی آباد،شهرک بستان، انتهای خیابان بنفشه، بوستان امام علی(ع) نصب شد.

وی با اشاره به مقاومت این مخزن در مقابل زمین لرزه ، خاطرنشان کرد: از اول سال جاری تا کنون پنج مخزن در محدوده عملیاتی شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران نصب شده و امیدواریم تا پایان سال ۱۵ مخزن دیگر را در سطح شرکت نصب و وارد مدار بهره برداری شود.

در پایان معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ از عملکرد مدیریت ناحیه خانی آباد و مدیر بهره برداری آن ناحیه در خصوص نصب مخزن فوق تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ تهران- شهرری، ۲۷۶ هزار مشترک آب شهری و روستایی و ۱۸۴ هزار مشترک فاضلاب دارد و به آحاد جمعیتی بالغ بر ۲میلیون نفر در مناطق (۱۵-۱۶-۱۷-۱۹-۲۰) شهرداری تهران و پنج شهر جنوب تهران شامل شهرهای باقرشهر، کهریزک، حسن آباد، قیام دشت و خاورشهر خدمات رسانی می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها