کد خبر: ۵۳۱۶۳۰
زمان انتشار: ۱۶:۰۷     ۲۷ آبان ۱۴۰۲
ژاپن مانع از قرعه سخت شد؛
صعود سامورایی‌ها از گروه چهارم جام جهانی به سود نوجوانان ایران شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از "ورزش سه"، تیم فوتبال نوجوانان ایران با وجود اینکه 6 امتیاز در گروه مرگ جام جهانی زیر 17 سال به دست آورد، اما بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به انگلیس و برزیل در جایگاه سوم جدول قرار گرفت و به‌عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم توانست جواز حضور در دور یک‌شانزدهم نهایی را به دست بیاورد و حریف مراکش شود.

در شرایطی که طی روزهای اخیر همه صحبت از تقابل نوجوانان ایران و اسپانیا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام جهانی را داشتند، اما این قرعه کمترین احتمال را برای شاگردان حسین عبدی داشت و جدال با صدرنشین گروه A متحمل‌تر از هر رقابت دیگری بود.

1955446

جام جهانی زیر 17 سال در حالی دنبال می‌شود که علاوه بر دو تیم برتر از گروه‌های 6 گانه، چهار تیمِ برتر این گروه‌ها نیز جواز حضور در دور حذفی را پیدا می‌کردند که ایران هم توانست به‌عنوان تیم سوم از گروه C به این مهم دست پیدا کند و حریف مراکش شود، اما فقط یک احتمال داشت که قرعه دیگری برای ایران رقم بخورد.

1955447

طبق فرمول فیفا، تیم‌های سوم جداول گروه‌ها در صورت صعود 10 فرمول پیش روی خود می‌دیدند که تیم ایران هم در صورت صعود 90 درصد احتمال داشت به تیم اول گروه A برخورد کند و 10 درصد هم ممکن بود با تیم صدرنشین گروه B رودررو شود که در نهایت به مراکش خورد.

تنها در صورتی که تیم سوم از گروه D جواز حضور در مرحله حذفی را به دست نمی‌آورد، تیم ایران به طور قطعی باید به مصاف تیم اول گروه B (اسپانیا) می‌رفت ولی با توجه به صعود سامورایی‌ها به‌عنوان تیم سوم از گروه D، شاگردان حسین عبدی به قرعه مراکش برخورد کردند؛ دیداری که روز سه‌شنبه در شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها