کد خبر: ۵۳۱۶۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۲۸ آبان ۱۴۰۲
به همت خانه مطبوعات، بسیج رسانه استان و هیات هنر و رسانه صورت گرفت؛
صبح امروز به همت خانه مطبوعات قم، بسیج رسانه استان و هیات هنر و رسانه تجمعی در جوار مزار شهید مهدی زین الدین واقع در گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) قم، ضمن گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار فلسطینی بیانیه ای در محکومیت شهادت ۵۰ خبرنگار فلسطینی قرائت شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، صبح امروز به همت خانه مطبوعات قم، بسیج رسانه استان و هیات هنر و رسانه تجمعی در جوار مزار شهید مهدی زین الدین واقع در گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) قم، ضمن گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار فلسطینی بیانیه ای در محکومیت شهادت ۵۰ خبرنگار فلسطینی قرائت شد.

در این برنامه علاوه بر جمعی از اصحاب هنر و رسانه استان، جمعی از مسوولان از جمله احمد حاجی زاده معاون سیاسی و امنیتی استاندار و امیر علی عمو زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این تجمع با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایت های دردمنشانه رژیم اشغالگر قدس در غزه را محکوم کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز در این تجمع گفت: خبرنگاران پیام حق را انعکاس می‌دهند و خبرنگاران غزه در همین راه مظلومانه به شهادت رسیدند

عموزاده افزود: از خانه مطبوعات و بسیج رسانه قم که این تجمع را برای محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی و گرامیداشت یاد خبرنگاران شهید غزه برپا کردند تقدیر می‌کنم.

خبرنگاران قمی در پایان این تجمع بیانیه‌ای قرائت کردند که در آن شهادت ۵۰ نفر از اصحاب رسانه فلسطین محکوم شده‌است.

در این بیانیه آمده است: عملیات بزرگ طوفان الاقصی که عکس العمل سالها جنایت علیه ملت مظلوم فلسطین بود پوشالی بودن هیمنه رژیم صهیونیستی را ثابت و علاوه بر آن که موجب بروز ترس و وحشت در اردوگاه استکبار جهانی شد، مصداق عینی کلام الهی «إِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ» نیز گردید.

بیانیه حاکیست: در این میان تلاش رژیم کودک کش صهیونیستی برای شکستن قلم و قدم راویان شجاع حوزه مقاومت که به منظور ممانعت از انتشار اخبار و تصاویر این نسل کشی گسترده صورت می گیرد خود دلیلی بر وقوع یک جنایت خوفناک و قتل عام فجیع علیه بشریت است که در کمال ناباوری در میان سکوت مدعیان صلح و آزادی و عدالت در جوامع جهانی صورت می‌پذیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم در این تجمع گفت: باید بدانیم سیره و سبک شهدا چه بود و بالاترین سرمایه انسان که جان است را شهدا ایثارگرانه فدا کردند تا از اسلام و نظام اسلامی دفاع کنند.

حاجی زاده افزود: شهدای کشورمان تبعیت از ولایت و ولایت پذیری داشتند و هر چه امام راحل می‌گفتند به تمام معنا عمل می‌کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها