کد خبر: ۵۳۱۹۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۰۶ آذر ۱۴۰۲
جانشین فرمانده کل سپاه:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه از مردم فلسطین حمایت خواهیم کرد، گفت: حمایت ما از فلسطین علنی و ادامه دار خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری 598، جانشین فرمانده کل سپاه گفت: استيصال اسراييلی‌ها در اين جنگ به جايی رسيد كه رو به نمايش آوردند و يكی از سربازان خود را به جای سرباز حماس به اسارت درآوردند كه فيلم اين افتضاح هم پخش شد.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در همایش طوفان الاقصی و غزه، دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی، گفت: در برابر اشغال گری باید ایستاد و  مبارزه کرد. اشغال گری را هیچ کس در دنیا تایید نمی کند. صهیونیست ها طی 6 ماه اخیر بارها به مسجد الاقصی تجاوز کردند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: روزگاری رژیم صهیونیستی ارتش خود را بزرگترین ارتش و قدرتمند‌ترین می‌دانست اما همگان دیدیم که در چند ساعت چه بر آن‌ها گذشت و رزمندگان مقاومت چگونه ژنرال‌های و سربازان رژیم صهیونیستی را اسیر کرد و تصویرسازی که اسرائیلی از خود ایجاد کردند، فروپاشید.

وی با اشاره به گسترش جبهه مقاومت و معطوف نبودن به یک کشور، افزود: جبهه مقاومت در نقاط مختلف گسترش پیدا کرده است و معطوف به شخص یا کشور نیست. تفکر و جبهه مقاومت در کل دنیا گسترش پیدا خواهد کرد.

سردار فدوی با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی دستاوردهای تاکتیکی و راهبردی زیادی داشت که باید تبیین شود، گفت: نیروهای مقاومت در 15 مهر ماه اقدام پیش دستانه کردند. دستاوردهای تاکتیکی و عملیات طوفان الاقصی بعدها بروز پیدا خواهد کرد. 

وی افزود: همگان فکر می‌کردند اسرائیل امن‌ترین کشور در جهان است و خیلی‌ها به آنجا مهاجرت کردند اما دیدیم که این مهاجرین اعلام کردند چنین نیست و امروز شاهد مهاجرت معکوس هستیم و این بزرگترین شکست راهبردی آن‌ها است.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: دومین دستاورد راهبردی این عملیات نشان دادن چهره رژیم صهیونیستی به جهانیان بود و دولت‌هایی که زمانی همراه اسرائیل بودند امروز به مخالفت با او بلند شدند و حتی برخی دولتمردان در آمریکا و انگلیس با آن‌ها مخالفت کردند.

سردار فدوی با اشاره به اینکه از مردم فلسطین حمایت خواهیم کرد، گفت: حمایت ما از فلسطین علنی و ادامه دار خواهد بود. 

وی افزود: باید به تکالیف الهی عمل کنیم و در این زمینه کار راحت نخواهیم داشت. اگر به تکالیف عمل کنیم بقیه کارها را خداوند کمک خواهد کرد. باید پشتیبان مظلوم باشیم و با ظالم مبارزه کنیم.  

جانشین فرمانده سپاه پاسدارن با بیان اینکه در عملیات طوفان‌الاقصی لبنان، عراق، سوریه و یمن به تکالیف خود عمل کردند، گفت: یمنی‌ها در حمایت از فلسطین به آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها اعلام جنگ کردند و دیدیم که هواپیمایی آمریکایی را سرنگون کردند و همچنین با موشک و پهپادهای خود رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها