کد خبر: ۵۳۲۲۵۵
زمان انتشار: ۰۸:۵۷     ۱۵ آذر ۱۴۰۲
عباس کارگر:
یک پیشکسوت فوتبال درباره شکست پرسپولیس برابر الدحیل گفت: پرسپولیس با این بازی چگونه می‌خواهد جواب مردم را بدهد؟ این‌ها تعصب ندارند!

به گزارش پایگاه خبری 598، تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک از الدحیل شکست خورد و نتوانست به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

عباس کارگر در رابطه با شکست پرسپولیس مقابل الدحیل و حذف از این رقابت‌ها اظهار کرد: پرسپولیس خوب شروع کرد اما بعد از گلی که خورد بازی گره خورد. الدحیل پای کار بود و موقعیت‌های خوبی خلق کرد. به نظرم پرسپولیس احساسی بازی کرد و حریف هم راحت و بی استرس بود. متاسفانه بچه‌ها از فرصت‌هایی هم که داشتند استفاده نکردند. به نظرم در اواخر بازی وقتی کار به اینجا کشیده شد باید از هر طرفی توپ را ارسال می‌کردند تا تیم به گل برسد.

ترابی انگار اسلوموشن بازی می‌کند!

او درباره خراب کردن پنالتی توسط گولسیانی گفت: اگر گولسیانی توپ را گل می‌کرد شرایط اینگونه رقم نمی‌خورد. متاسفانه گل نشد اما به نظرم فکر خوبی کردند که توپ را به او دادند. به هر حال روز خوب پرسپولیس نبود. به نظرم امید عالیشاه باید به زمین می‌رفت. ترابی چه فوتبالی بازی می‌کند؟ انگار اسلوموشن بازی می‌کند. نمی‌شود اینقدر بی غیرت بود! این‌ها تعصب ندارند.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: به خدا همسر من عصبانی شد و از خانه بیرون رفت. لطفا فکر مردم باشید. چرا با روح و روان مردم بازی کردند؟ یحیی هم نتوانست کاری بکند. یحیی در نیمه مربیان چه کاری انجام داد؟ من اعتراضم این است که عالیشاه چرا به زمین نرفت. مسعود ریگی در زمین چه کار می‌کند؟ هافبک‌ها امروز خوب نبودند. ما کلا مهاجم نداریم و حالا هافبک‌هایمان هم بسیار ضعیف عمل می‌کنند.

جواب مردم را چه می‌خواهید بدهید؟

او با بیان اینکه «الدحیل با جان و دل بازی می‌کرد اما بازیکنان پرسپولیس مثل ماست، درون زمین حاضر بودند،» عنوان کرد: هواداران با هزاران مشکل بلیت بازار سیاه را تهیه می‌کنند تا تیم را حمایت کنند. ما عاشق این تیم هستیم و هیچوقت دنبال پول نبودیم. دلخوشی‌مان همین تیم است که بازی را تماشا کنیم و لذت ببریم اما متاسفانه افتضاح بازی کردند. تیم در خط حمله مشکلات زیادی دارد اما آل کثیر را از دست دادند. ما چه حرکتی برای تقویت خط حمله کردیم؟ جواب مردم را چه می‌خواهید بدهید؟ مردم فوتبال را می‌فهمند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها