کد خبر: ۵۳۲۲۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۱۵ آذر ۱۴۰۲
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از پلمب ۱۸۱۰ واحد مشاور املاک غیرمجاز از آغاز طرح ساماندهی مشاورین املاک تا کنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، با اعلام وزارت راه و شهرسازی، حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: از ابتدای خرداد ماه سال جاری و شروع طرح ساماندهی مشاورین املاک غیرمجاز با هدف تثبیت و کنترل قیمت مسکن و بازار اجاره در استان تهران با قدرت و شدت و با انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مربوطه، تعزیرات و اماکن و فرمانداری‌های استان وارد عمل شدیم.

وی گفت: امروز پس از هشت ماه و نیم از آغاز طرح موفق به پلمب ۱۸۱۰ واحد صنفی مشاور املاک غیرمجاز شده‌ایم.

جنتی ادامه داد: در استان تهران ۲۸ هزار واحد صنفی مشاور بنگاه املاک موجود است که از این میزان ۵ هزار واحد غیر مجاز هستند.

وی افزود: در طول هشت ماه گذشته ۱۲۸۹۰ بازرسی انجام شده که البته تمام اکیپ‌های بازرسی ما در استان فعال هستند.

جنتی میزان جرایم اخذ شده از بنگاه‌ها را ۸۸۵ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: برنامه‌ریزی ما صفر کردن تعداد بنگاه‌های غیرمجاز تا پایان سال جاری است.

وی در پایان اخذ جواز صنفی کسب و کار را ظرف مدت یک هفته از طریق درگاه ملی مجوزها عنوان کرد و گفت: بسیار متعجم که بسیاری از بنگاه‌ها هنوز در مقابل گرفتن جواز کسب صنفی مقاومت می‌کنند، که این مسئله مهمترین مورد در انجام بازرسی‌ها بوده و در صورت عدم وجود پروانه کسب واحد صنفی بنگاه املاک پلمب خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها