کد خبر: ۵۳۲۳۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۱۸ آذر ۱۴۰۲
در نشست خبری گروه ساختمانی زاگرس مطرح شد؛
مدیر بازاریابی و فروش گروه ساختمانی زاگرس با اشاره به فعالیت های گسترده گروه زاگرس از فعالیت این مجموعه در ۳۰۰ هزار متر پروژه ساختمانی در قم و اشتغال مستقیم و غیر مستقیم یک هزار و ۱۳۰ نفر تحت نظر این مجموعه ساختمانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، هر خانه قصه ای دارد، این جمله شعار یک مجموعه خصوصی فعال در حوزه ساختمان است که امروز با اشتغال آفرینی مستقیم و غیر مستقیم برای یک هزار و ۱۳۰ نفر در استان قم، ۳۰۰ هزار متر پروژه ساختمانی را تحت مدیریت خود قرار دهد.

این مطلب را مهندس نوید اعرابی، مدیر فروش و بازاریایی گروه ساختمانی زاگرس در نشست خبری گروه ساختمانی زاگرس با رسانه های استانی و کشوری اعلام کرد و گفت: مجموعه زاگرس هم‌اکنون دارای ۱۶ سال سابقه درخشان می باشد که ابتدا کار خود را تحت عنوان پیمانکار پروژه های عمرانی آغاز کرده و از ابتدا تکمیل و ساخت تعداد زیادی از پروژه‌های علمی آموزشی در کشور را در پروژه خود دارد.

مدیر بازاریابی و فروش گروه ساختمانی زاگرس در تشریح فعالیت های این گروه ساختمانی به ۷۰ پروژه ساختمانی تعریف شده توسط این گروه اشاره می‌کند که تا به کنون ۵۷ پروژه آن ها به همشهریان قمی‌تحویل شده است.

اعرابی در ادامه عنوان می کند: تمامی تلاش ما در گروه ساختمانی زاگرس این است که علاوه بر ایجاد اشتغال و فعالیت گروهی به عنوان بخش خصوصی، نماینده فاخری از استان قم در کشور باشیم و حوزه اقدامات خود را به سایر مناطق کشور وسعت دهیم.ا

مدیر بازاریابی و فروش گروه ساختمانی زاگرس اضافه کرد: همواره افقروه ساختمانی زاگرس آن است که در علاوه بر بهترین بودن، دارای تحول و در مسیر نوآوری باشیم و از این رو در یکی از پروژه های شاخص پیش روی شرکت که مراحل اجرایی آن هم‌ آغاز شده است، بنا بر احداث یک باغ در میان یک‌ برج ۱۵ طبقه را داریم که این اتفاق برای نخستین بار توسط گروه زاگرس و در استان قم روی خواهد داد.

اعرابی حوزه کاری این گروه ساختمانی را گسترده دانست و گفت: ۹۰ درصد از مسیر یک‌ پروژه ساختمانی از زمان تعریف پروژه، خرید و مشاوره، خدمات پس از فروش، در دفاتر همین گروه و با نظارت‌های مختلف صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره مجدد به رویکرد تنوع آفرین گروه ساختمانی زاگرس گفت: امروز خرسندیم که اعلام‌ کنیم با تعداد زیادی از معماران کشور همکاری داریم و شورای مشورتی این گروه را محدود نمیدانیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها