کد خبر: ۵۳۲۴۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۲۱ آذر ۱۴۰۲
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: نامزدهای انتخاباتی بر اساس قانون، باید در راستای شفافیت مالی، گردش هزینه های انتخاباتی را در سامانه ای که مشخص خواهد شد، اعلام کنند.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ایرنا، رضا ابراهیمی روز دوشنبه در دوره آموزشی هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان های ماکو، چالدران، شوط و پلدشت افزود: انتخابات در جمهوری اسلامی یکی از ارکان مهم این نظام مقدس بوده و مردم با شرکت در انتخابات، مردم سالاری دینی را به نمایش می‌گذارند .

وی اضافه کرد: در ۴۰ سال گذشته با برگزاری انتخابات باشکوه، جمهوریت و اسلامیت این نظام به خوبی به همه روشن شده است .

وی ادامه داد: تمامی کارگزاران نظام جمهوری اسلامی با رای و نظر مردم انتخاب می شوند که این خود نشان دهنده جمهوریت نظام است .

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال چهار راهبرد اصلی انتخابات را امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت عنوان کرده اند، اظهار کرد: تاسی از قانون اساسی کشورمان در اجرای انتخابات ملاک اصلی بوده و همه ملزم به اجرای قانون هستیم.

ابراهیمی گفت: وظیفه داریم برای این چهار راهبرد اصلی انتخابات، شرایط لازم را مهیا کنیم تا مردم به راحتی در پای صندوق‌های رای حاضر شده و نمایندگان خود را انتخاب کنند.

وی در بخش دیگری، به برخی اصلاحات در قانون انتخابات اشاره کرد و افزود: بر اساس قانون امکانات دستگاههای اجرایی که بتوان در امر تبلیغات استفاده کرد، باید مدیریت شود تا با حفظ عدالت تمامی این امکانات در اختیار تمامی نامزدها قرار گیرد .

وی اضافه کرد: فهرست این امکانات در شهرستان ها از فرمانداری ها درخواست شده و در هیات استانی در حال دسته بندی است .

معاون استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: در این استان هیچ یک از مدیران ادارات و نهادها حق تبلیغات در ساعات اداری و غیر اداری را ندارند و باید قانون را همگان رعایت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها