کد خبر: ۵۳۲۶۱۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۲۸ آذر ۱۴۰۲
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی:
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: جوانان و نوجوانان به ویژه دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس حماسه‌آفرینی کردند و امروز باید با کسانی که در بسیاری از حماسه‌های کشور در دوره‌های مختلف و عرصه‌های متعدد علمی و صنعتی حضور داشته‌اند، بیشتر آشنا بشویم.

به گزارش پایگاه خبری 598، سعید جلیلی نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی امروز در جمع دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی استاد شهریار ناحیه سه تبریز با اشاره به حماسه‌آفرینی جوانان و نوجوانان به ویژه دانش آموزان در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز باید با کسانی که در بسیاری از حماسه‌های کشور در دوره‌های مختلف و عرصه‌های متعدد علمی و صنعتی حضور داشته‌اند، بیشتر آشنا بشویم.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران این است که به جوانان و نوجوانان ما این نکته را یادآوری می‌کند برای مؤثر بودن و حماسه‌آفرینی نیازی نیست که به سن خاصی از بلوغ برسید؛ چرا که حماسه آفرینی سن خاصی ندارد و در دوران پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که نوجوانان و دانش آموزان ما چه حماسه‌های بزرگی را ایجاد کردند.

جلیلی گفت: تعداد زیادی از دانش آموزان در جبهه‌های جنگ حضور داشتند؛ در حالی که کسی انتظاری از آن‌ها نداشت و حتی از حضور دانش آموزان به دلیل کم سن و سال بودن ممانعت می‌شد؛ اما شاهد حضور مشتاقانه و داوطلبانه آنان در جبهه‌های نبرد بودیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه برای تأثیرگذاری در محیط از مدرسه و محله گرفته تا سراسر کشور و جهان را می‌توانید از همین سن دانش‌آموزی شروع کنید، گفت: دشمنان در تلاش هستند مانع پیشرفت شما شوند و ترور دانشمندان مؤمن و هسته‌ای و انقلابی به دلیل نقش‌آفرینی در قدرتمند کردن کشور نیز نشانگر همین امر است.

وی متذکر شد: اهمیت جبهه امروز از جبهه زمان جنگ کم‌تر نیست و نیاز به افرادی با انگیزه و تأثیرگذار در این دوره داریم.

جلیلی خاطرنشان کرد: از حدود سه ماه گذشته که هر هفته به یک استان سفر دارم در اثنای هر سفر در یک دبیرستان هم حضور پیدا می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها