کد خبر: ۵۳۳۰۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۱۲ دی ۱۴۰۲
وزیر صنعت، معدن و تجارت از تصویب آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده در صحن علنی مجلس خبر داده و اعلام کرد که به زودی ابلاغ خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ایسنا، صبح امروز (سه‌شنبه ١٢ دی ماه) عباس علی‌آبادی جهت پاسخ به سوالات جلال رشیدی‌کوچی به‌عنوان نماینده منتخب سوال‌کنندگان و تعداد دیگری از نمایندگان مجلس پیرامون مسائل صنعت خودرو، تا این لحظه خودرو وارد کشور نشده است؟ در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حاضر شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه امروز مجلس، از تصویب آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده در صحن علنی مجلس و ابلاغ آن به و آرت صمت جهت اجرا، خبر داده و اعلام کرد که به‌زودی این آیین‌نامه توسط وزارت صمت جهت استحضار واردکنندگان ابلاغ خواهد شد. 

وی در این رابطه، اظهار کرد: درباره واردات خودروهای کارکرده و مناطق ویژه اقتصادی آیین‌نامه در موعد مقرر توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت تدوین و به دولت ارسال شد؛ این آیین‌نامه پس از طی بررسی‌های کارشناسی در کمیسیون‌های تخصصی و صحن دولت در نهایت  با اصلاحاتی تصویب شد و  به زودی ابلاغ می‌شود.

علی‌آبادی تاکید کرد: با ابلاغ آیین‌نامه مذکور، واردات خودروهای کارکرده به کشور نیز نظام پیدا خواهد کرد  و دغدغه نمایندگان  نیز رفع خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها