کد خبر: ۵۳۳۱۳۴
زمان انتشار: ۰۸:۱۹     ۱۴ دی ۱۴۰۲
امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: حادثه تروریستی امروز در مزار شهدای استان کرمان نیز استمرار جنایات دشمنان این نظام و ملت بود که در آن صدها بی‌گناه به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری 598،  ماموستا محمدامین راستی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان در سخنانی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی امروز در کرمان اظهار داشت: از همان روزهای نخستی پیروزی انقلاب اسلامی این کشورها بارها مورد حملات تروریستی دشمنان و بدخواهان قرار گرفته است.

وی گفت: حادثه تروریستی امروز در مزار شهدای استان کرمان نیز استمرار جنایات دشمنان این نظام و ملت بود که در آن صدها بی‌گناه به شهادت رسیدند.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: بی گمان این دست از جنایات ضدبشری و وحشیانه هرگز نمی تواند تاثیر در روحیه انقلابی ملت ایران داشته باشد زیرا این مردم امتحان خود در حمایت از نظام و انقلاب را به خوبی پس داده اند.

ماموستا راستی عنوان داشت: دشمن بداند نه حماس و نه مسلمانان غزه با ترور صالح العاروری و شهادت حتی صد هزار شهید نابود می شوند و نه جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران و مردم کرمان تضعیف می شوند، بلکه بیشتر از گذشته در مقابل توطئه های دشمنان بیدار می شوند.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج خاطرنشان کرد: حادثه ای تروریستی که امروز در کرمان به وقوع پیوست جنایتی بزرگ بود که هرگز برای عاملان و آمران آن قابل دفاع نیست و بی شک دیر یا زود این جلادان جواب دندان شکنی از فرزندان این انقلاب و نظام خواهند خورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها