کد خبر: ۵۳۳۲۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۱۶ دی ۱۴۰۲
رئیس دیوان عالی کشور گفت: متاسفانه عده‌ای از روی غفلت و برخی از معاندین در فضای مجازی اقدام به هتک حرمت شهیدان و به ویژه حاج قاسم سلیمانی کرده‌اند که باید این افراد مورد تعقیب قرار گیرند و برخورد جدی و قاطع در این زمینه صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجعفر منتظری صبح امروز (۱۶ دی‌ماه) در جلسه شورای معاونین، ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان و عرض تسلیت شهادت مظلومانه جمعی از هم‌وطنان شهید، بر شناسایی، دستگیری و مجازات عوامل خرابکار و مزدوران دشمن تاکید کرد.

وی افزود: مکتب سردار سلیمانی در جان و دل‌های ملت ریشه دارد؛ حاج قاسم زنده است و راه و مکتب او موجب هراس دشمنان است.

رئیس دیوان‌عالی کشور اظهار کرد: دشمنان این مرزوبوم و مکتب علوی هرچه دست به این جنایات خباثت‌گونه بزنند مردم مؤمن در راه اعتلای کلمه‌الله و حمایت همه جانبه از نظام و اصل مترقی ولایت فقیه مصمم‌تر خواهند شد.

رئیس دیوان‌عالی کشور با بیان اینکه این حادثه تروریستی غم‌بار قلب ملت بزرگ ایران را به درد آورد، ادامه داد: ملت ایران هیچ‌گاه به‌واسطه این دست تحرکات مذبوحانه از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی امام راحل، شهدا و حاج قاسم، دست نخواهد کشید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتظری در توضیح مطلب تصریح کرد: همان‌طور که حضرت امام خمینی(ره) در پی شهادت شهید مطهری در قسمتی از سخنرانی خود فرمودن «با ریختن خون عزیزان ما، تأیید شد انقلاب ما. این انقلاب‏‎ ‎‏باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند و زنده ماندنش به این خونریزی‌هاست. ‏‎ ‎‏بریزید خون‌ها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از‏‎ ‎‏مرگ نمی‌ترسیم.» حادثه تروریستی کرمان اوج استیصال صهیونیسم است و شهادت افتخار ماست و این ملت، ملت امام حسین(ع) است، بدون شک چنین حرکت‌های جنایت‌بار و ظالمانه، حکایت از زبونی دشمن و ناامیدی از مقابله رودررو با فرزندان غیور ملت را دارد.

وی با بیان اینکه تحرکات دشمنان نمی‌تواند خللی در عزم و اراده ملت وارد کند، گفت: این حادثه جنایت‌بار، وحدت مردم ایران و جبهه مقاومت را استحکام بخشید و راه نورانی شهید حاج قاسم سلیمانی پر رهروتر خواهد شد و ان‌شاءلله مردم مومن و متعهد ایران اسلامی در انتخابات پیش‌رو با حضور غرورآفرین خود مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی خواهد زد.

رئیس دیوان‌عالی کشور گفت: متاسفانه عده‌ای از روی غفلت و برخی از معاندان در فضای مجازی اقدام به هتک حرمت شهیدان و به ویژه حاج قاسم سلیمانی کرده‌اند که باید این افراد مورد تعقیب قرار گیرند؛ لذا مسئولان مربوطه در این خصوص اقدام جدی و قاطعانه‌ای انجام دهند.

منبع: میزان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها