کد خبر: ۵۳۳۷۳۱
زمان انتشار: ۱۶:۱۴     ۲۹ دی ۱۴۰۲
رییس شورای تحول و پیشرفت صنعت، معدن و تجارت:

به گزارش پایگاه ۵۹۸ به نقل از ایرنا- رییس شورای تحول و پیشرفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت:صنعت کفش ماشینی در قم یک صنعت باسابقه است و یکی از قطب‌های اصلی و بزرگ این صنعت در سطح کشور محسوب می‌شود که می‌تواند با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به یکی از قطب‌های مهم این محصول در خاورمیانه تبدیل شود.

علی گلشنی روز پنجشنبه در حاشیه سومین روز از نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم با در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: برپایی این قبیل از نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی می‌تواند به هم افزایی و رونق هرچه بیشتر در بین تولیدکنندگان و تجار داخلی و خارجی تبدیل شود.
گلشنی، شبکه سازی را مزیت‌های مهم برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی یاد کرد و افزود: دولت سیزدهم نسبت رونق صنایع به خصوص صنایعی که دارای ارزش افزوده بالایی هستند، حمایت می‌کند.

وی ابراز داشت: نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم از نظر کیفیت، جزو بهترین نمایشگاه‌های کشور است که تولیدکنندگان برتر در آن فرصت حضور پیدا کرده‌اند.

گفتنی است هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم با حضور ۴۰۰ غرفه از ۲۶ تا ۲۹ دی ماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی قم برپا است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها