کد خبر: ۵۳۳۷۸۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار از ارسال ۳۳۰۰ اثر به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره مردمی عمار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، سهیل اسعد، دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در نشست خبری با اصحاب رسانه که در حسینیه هنر استان قم برگزار شد، اظهار داشت: این دوره از جشنواره مردمی عمار با محوریت موضوع فلسطین و نظم نوین جهانی آغاز به کار کرد، چون اعتقاد داریم اتفاقاتی که در فلسطین روی می‌دهد به نظم نوین جهانی مرتبط است.

وی با اشاره به برگزاری چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار و با بیان این که حضور نوجوانان جوانان در این دوره از جشنواره پررنگ و قابل توجه بود، افزود: با توجه به این که حضور بانوان و سنین مختلف در این جشنواره پررنگ تر از دوره های گذشته بود، باید بگوییم که جشنواره عمار از مرزها عبور کرده است.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار ادامه داد: هنر جشنواره عمار این است که زمان و مکان را برداشته و تنوع تولیدکنندگان و مخاطبین جالب توجه بود.

وی با بیان اینکه اکران فیلم های جشنواره عمار در حسینیه ها و مساجد اقدام بسیار خوبی است، خاطرنشان کرد: امسال برنامه سینما مردم هر شب با حضور تولید کنندگان جشنواره عمار از شبکه ۴ سیما پخش شد و اکران های این جشنواره مردمی نیز در سینما فلسطین انجام شد.

سهیل اسعد با بیان این که سطح آثار ارسال شده به جشنواره عمار مختلف بود، گفت: امسال ۳۳۰۰ اثر به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار ارسال شد و نسبت به تنوع آثار ارسالی رضایت داشتیم.

وی بیان داشت: جشنواره مردمی فیلم عمار یک جشنواره یک حرکت مردمی و انقلابی است و مدیریت و مسئولیت آن با خود این عزیزان است؛ مردم تولید آثار را بر عهده دارند و نقش مهمی ایفا می کنند.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار با بیان این که ایده بین‌المللی کردن جشنواره فیلم عمار از ابتدای آغاز به کار این جشنواره مورد تأکید بود، تأکید کرد: باید فکر، ادبیات، محتوا و دغدغه بین المللی داشته باشیم و این ایده را عملیاتی کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها