کد خبر: ۵۳۳۹۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
جام ملت‌های آسیا
مهاجم تیم ملی فوتبال سوریه مصدوم و حضور وی در دیدار برابر ایران در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ایرنا، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا روز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه برگزار می‌شود.

تیم ملی فوتبال ایران با قرار گرفتن در جایگاه نخست گروه سوم به این مرحله رسید و تیم سوریه نیز با کسب چهار امتیاز بعد از استرالیا و ازبکستان گام به این مرحله گذاشت. تیم سوریه در گروه دوم مسابقات حضور داشت.

دیدار تیم‌های ملی ایران و سوریه می‌تواند یادآور تقابل‌های پرتکرار و سخت عمر خربین و علیرضا بیرانوند باشد. خربین هر چند که برابر تیم ملی فوتبال ایران تا کنون موفق به گلزنی نشده اما ۶ بار در لباس باشگاهی دروازه تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس را باز کرده است.

او در لیگ قهرمانان آسیا پنج بار برابر پرسپولیس و یک بار برابر استقلال خوزستان گلزنی کرده است. بیرانوند تا کنون پنج گل از مهاجم سوریه‌ای دریافت کرده و تقابل این ۲ بازیکن می‌تواند جذابیت خاص خود را داشته باشد.

با وجود انتظار برای این تقابل اکنون خبر می‌رسد که حضور مهاجم تیم ملی فوتبال سوریه در دیدار برابر ایران در هاله‌ای از ابهام قرار دارد زیرا فدراسیون فوتبال این کشور از مصدومیت عمر خربین، مهاجم تیم ملی این کشور در راه آماده‌سازی برای بازی با ایران خبر داد.

بنا بر اعلام فدراسیون فوتبال سوریه قرار است امروز پس از انجام MRI از پای عمر خربین میزان مصدومیت این بازیکن مشخص شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها