کد خبر: ۵۳۴۰۰۲
زمان انتشار: ۲۲:۳۱     ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی برابر شباب‌الاهلی امارات، متحمل شکست سنگین پنج بر صفر شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، تیم فوتبال پرسپولیس که برای برپایی اردوی تدارکاتی به امارات رفته است، در اولین بازی دوستانه از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه به وقت محلی در ورزشگاه راشد دوبی به مصاف تیم شباب الاهلی امارات رفت و پنج بر صفر شکست خورد!

پرسپولیس در اولین دیداری که اوسمار ویرا به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم می‌نشست، از ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفت و روی چند حرکت ترکیبی توانست موقعیت‌های خوبی خلق کند اما به گل نرسید.

در دقیقه ۲۲ و بر خلاف جریان بازی، شباب الاهلی روی یک ضدحمله، تیم میزبان به گل رسید. شوت اول بازیکنان حریف را امیررضا رفیعی دفع کرد که ریباند آن تبدیل به گل شد اما به نظر نمی‌رسید توپ به طور کامل از خط رد شده باشد.

در دقیقه ۲۵، شوت زمینی و محکم شهاب زاهدی با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۹، شباب الاهلی روی یک شوت ۳۵ متری دقیق توانست به گل دوم برسد.

در دقیقه ۳۳، همکاری خوب سرخپوشان باز هم مقابل دروازه خطرساز شد اما دروازه‌بان حریف شوت عالیشاه را دفع کرد.

اولین دست‌پُخت اوسمار؛ پرسپولیس در دوبی پنج‌تایی شد!

در دقیقه ۴۰، شباب الاهلی مجددا روی ضدحمله خطرساز شد و به گل سوم رسید. پاس در عمق هافبک‌ این تیم که در شرایط کاملا مشکوک به آفساید به هم‌تیمی‌اش رسید در موقعیت تک‌به‌تک به گل تبدیل شد.

در نیمه دوم و در دقیقه ۶۵، روی اشتباه خط‌ هافبک در پاس به عقب، توپ به مهاجم حریف رسید که او دوباره در موقعیت تک به تک به گل رسید.

در دقیقه ۷۹، یک بار دیگر روی ضدحمله و با پاس عمقی پشت مدافعان مهاجم شباب الاهلی با دروازه‌بان تک به تک شد که این توپ هم تبدیل به گل شد.

در نهایت پرسپولیس در این بازی تدارکاتی با نتیجه ۵ بر صفر شکست خورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها