کد خبر: ۵۳۴۱۸۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
دبیر نخستین جشنواره ملی تولید محتوا و شبکه انتشار مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران (منادا) از برگزاری این جشنواره با محوریت جهاد تبیین و مقابله با آسیب‌های اجتماعی نوپدید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از دبیرخانه جشنواره ملی تولید محتوا و شبکه انتشار، عبدالمجید تناور با اعلام این خبر اظهار کرد: این جشنواره در سه محور «جهاد تبیین با رویکرد دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان‌ها»، «جهاد تبیین با رویکرد امیدآفرینی و ارتقاء عزت ملی» و «مقابله با آسیب‌های اجتماعی نوپدید» و با حمایت سازمان امور اجتماعی کشور و مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری جشنواره ملی تولید محتوا و شبکه انتشار را شبکه‌سازی و شناسایی تولیدکنندگان محتواهای گرافیکی و چندرسانه‌ای عنوان کرد و در ادامه افزود: علاوه بر این، جمع‌آوری ایده‌های ارزشمند و ایجاد بانک تولیدات در حوزه آسیب‌های اجتماعی، از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

تناور در تشریح قالب‌های جشنواره ملی تولید محتوا و شبکه انتشار منادا، گفت: انیمیشن، موشن‌گرافیک، فیلم کوتاه، کلیپ، مستند، پوستر، اینفوگرافیک، تصویرسازی و شبکه انتشار محتوا، قالب‌های این جشنواره است.

وی با بیان اینکه آثار تولید شده می‌بایست مستقیم یا غیرمستقیم به موضوعات جشنواره اشاره داشته باشند، خاطرنشان کرد: افزون بر این مالکیت معنوی محتواهای تولید شده باید متعلق به شرکت‌کننده باشد.

تناور در پایان با اشاره به در نظر گرفتن 300 میلیون جایزه نقدی برای برگزیده‌شدگان این جشنواره، بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار تولیدی خود را تا تاریخ یکشنبه 22 بهمن ماه سال جاری در سایت سایت منادا به نشانی www.monadacenter.ir بارگزاری کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها