کد خبر: ۵۳۴۱۹۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
«جام‌جم» ازکاهش ۲۰۰۰تومانی دلار در روز گذشته گزارش می دهد
دیروز (شنبه) در جریان معاملات در بازار غیررسمی، دلار با قیمت ۵۸هزارو۵۰۰ تومان کار خود را آغاز کرد اما در پایان با کاهش ۲۰۰۰تومانی به ۵۶هزارو۵۰۰ تومان رسید.کارشناسان در هفته‌های گذشته بارها به مردم هشدار دادند که با پیشنهاد دلالان وارد بازار ارز نشوند و نرخ‌ها به‌زودی کاهش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری 598، روزنامه جام‌جم نیز دراین‌باره گزارشی با عنوان «طناب پوسیده دلالان ارز» منتشر کرد و در آن از نرخ‌سازی کاذب آنها سخن گفت. حالا پس از حدود دو هفته نوسان در بازار غیررسمی، دلار با کاهش همراه شده است. هرچند باید توجه داشت نیازهای اصلی کشور از طریق مرکز مبادله ارز و طلای ایران پوشش داده می‌شود و دیروز ۴۲هزار و ۹۲۱ تومان قیمت خورد.

همچنین دیروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم‌‌ با کاهش ۵۱۰هزار تومانی، ۳۰میلیون و ۷۰۵هزار تومان داد و ستد شد و سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۶۹۰هزار تومانی، ۳۲میلیون و ۶۹۷هزار تومان معامله شد و حباب آن کاهش یافت.

حباب سکه امامی پنج‌میلیون و ۳۱۸هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی سه‌میلیون و ۳۱۱هزار تومان بود. نیم‌سکه در بازار ۱۸میلیون و ۶۵۰ هزار تومان داد و ستد شد. ربع سکه ۱۱میلیون و ۶۵۰ هزار تومان عرضه شد و هر سکه یک گرمی شش‌میلیون‌ و ۵۰هزار تومان معامله گردید.

هر گرم طلای ۱۸عیار روز گذشته دومیلیون و ۸۴۸هزار تومان قیمت‌گذاری شد‌. همچنین دیروز هر مثقال طلای ۱۸عیار‌، ۱۲میلیون و ۳۳۶ هزار تومان نرخ‌گذاری شد و نرخ طلای آب‌شده نیز هر مثقال ۱۱میلیون و ۹۹۰هزار تومان بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها