کد خبر: ۵۳۴۲۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
سران رژیم صهیونیستی و از جمله بن‌گویر از ترس کشته شدن از پناهگاه خارج نمی‌شوند! و آتش‌بس آرزوی‌شان است ولی گزارش‌های فراوان حکایت از آن دارند که آمریکا مانع آتش‌بس است. به گفته آنتونی بلینکن، وزیر خارجه صهیونیست بایدن، آتش‌بس نشانه شکست آمریکا نیز هست.

به گزارش پایگاه خبری 598، کیهان نوشت: گفت: ‫«بن‌گویر»، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با شنیدن خبر احتمال برقراری آتش‌بس در غزه به شدت عصبانی ‬‬شده و خطاب به نتانیاهو گفته است؛ من گوسفند نیستم!‬

گفتم:‌ مردک بی‌پدر و مادر چرا به گوسفند اهانت کرده است؟!‬

گفت: او می‌گوید نتانیاهو با قبولی آتش‌بس، پیروزی حماس را تایید کرده است‌.‬

گفتم: مگر حماس پیروز نشده و اسرائیل را به نابودی نکشانده؟ همه مقامات غربی و بسیاری از دست‌اندر‌کاران اصلی‬ رژیم صهیونیستی، حتی وزیر جنگ رژیم هم به شکست اسرائیل اعتراف کرده‌اند.‬

‬گفت: سران رژیم صهیونیستی و از جمله همین بن‌گویر از ترس کشته شدن از پناهگاه خارج نمی‌شوند! و آتش‌بس آرزویشان است ولی گزارش‌های فراوان حکایت از آن دارند که آمریکا مانع آتش‌بس است. به گفته آنتونی بلینکن، وزیر خارجه صهیونیست بایدن، آتش‌بس نشانه شکست آمریکا نیز هست.

گفتم: پس چرا به گوسفند اهانت می‌کند؟!

گفت: قُمپز در می‌کند! همه‌شان سر و ته یک کرباسند.

گفتم:‌ یارو وارد یک رستوران شد و داد زد آهای خوک‌هایی که سمت چپ نشسته‌اید و خرس‌هایی که سمت راست هستید و‌... ناگهان یکی که سمت راست نشسته بود به او نزدیک شد و گفت؛ خوب نگاه کن! من خرس نیستم! و یارو گفت؛ پس برو سمت چپ بنشین!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها