کد خبر: ۵۳۴۲۹۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۱     ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
دهه فجر انقلاب |
اپلیکیشن کارنامه، تقویم تاریخ دستاوردهای نظام اسلامی است و تلاش دارد تا خدمات و توفیقات آن را از فردای پیروزی انقلاب اسلامی روایت کند.

به گزارش پایگاه خبری 598، اپلیکیشن کارنامه، تقویم تاریخ دستاوردهای نظام اسلامی است و تلاش دارد تا خدمات و توفیقات آن را از فردای پیروزی انقلاب اسلامی روایت کند.

کارنامه تلاش دارد تا بدون اغراق و شعارزدگی، وجدان عمومی و روح جمعی ملت بزرگ ایران و دوستداران انقلاب اسلامی را مخاطب قرار داده و از رهگذر معرفی صادقانه، منطقی، عقلانی و مبتنی بر واقعیت های عینی و محسوس، آثار و نتایج انقلاب اسلامی و نظام برآمده از آن را معرفی و به سهم خود در افزایش روح امید به آینده، خودباوری عمومی، هویت انقلابی و اثبات کارآمدی نظام اسلامی موثر افتد.

پایگاه اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی، پیشتر طی سال های ۱۳۹۲، ۱۳۹۳، ۱۳۹۴ و ۱۴۰۱ تجربه انتشار سالنامه مکتوب دستاوردهای انقلاب اسلامی را داشته است، اما اپلیکیشن کارنامه اولین تجربه آن در این زمینه می باشد.

این اپلیکیشن می تواند منبعی در دسترس برای محققان، پژوهشگران، مبلغان، نویسندگان، گویندگان و صاحبان هنر و اندیشه باشد و آنها می توانند سر نخ بسیاری از ماجراهای پیشرفت را در آن یافته و به تولیدات فکری، فرهنگی و هنری در این زمینه بپردازند.

کارنامه به صورت تخصصی صرفا به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخته و نسخه اول آن با بیش از ۷۰۰۰ مدخل در اختیار عموم قرار گرفته و در نسخه های بعدی محتواهای جدیدی بر آن افزوده می شود تا به مرور زمان گستره موضوعی آن ارتقا یافته و کلیت خدمات و توفیقات نظام اسلامی را شامل شود.

علاقه مندان برای دانلود اپلیکیشن کارنامه اینجا را کلیک نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها