کد خبر: ۵۳۴۵۶۴
زمان انتشار: ۰۸:۵۹     ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در مواضعی از کابینه خواست که ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی را طی ماه مبارک رمضان که به‌زودی آغاز می‌شود، ممنوع کند.

به گزارش پایگاه خبری۵۹۸: در ادامه تنش‌ها در کرانه باختری همزمان با جنگ غزه، ایتمار بن غفیر، وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در مواضعی بار دیگر در آستانه ماه مبارک رمضان خواستار جلوگیری از ورود فلسطینیان ساکن در کرانه باختری به مسجد الحرام در ماه رمضان شد.

بن غفیر روز شنبه در حساب کاربری خود در شبکه ایکس گفت: «نباید خود را در خطر اندازیم. نباید اجازه دهیم که ساکنان فلسطینی در کرانه باختری در ایام رمضان آینده وارد مسجد الحرام در اراضی اسرائیل شوند.»

راساس گزارش عربی پست، این کانال گزارش داد که بن غفیر از کابینه صهیونیستی علاوه بر اینکه خواسته از ورود فلسطینیان کرانه باختری به مسجد الاقصی «کاملاً» جلوگیری کند خواستار جلوگیری از ورود فلسطینیان زیر ۷۰ سال به قدس شده است.

در همین حال، ارتش صهیونیستی و شین بت (سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) هشدار دادند که سیاست بن غفیر منجر به شعله ور شدن درگیری در تمام مناطق و تبدیل مسجد الاقصی به محلی برای اتحاد فلسطینیان خواهد شد.

پلیس رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ محدودیت‌هایی را برای ورود نمازگزاران فلسطینی از تمام مناطق به مسجد الاقصی به ویژه در روزهای جمعه اعمال کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها