کد خبر: ۵۳۴۷۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
رئیس پلیس راه فرماندهی تهران بزرگ از باز بودن محورهای منتهی به پایتخت خبر داد و گفت: رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند حتما از چراغ مه شکن استفاده کنند و فاصله طولی را رعایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری 598، سرهنگ ابراهیم ارزانی، رئیس پلیس راه فرماندهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون شاهد بارش برف در استان تهران و محورهای منتهی به این شهر هستیم که این بارش برف لغزنده بودن معابر را هم به دنبال دارد.

وی افزود: از رانندگان درخواست می‌کنیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و اگر نیاز به تردد در محورهای برفی داشتند حتما از چراغ مه شکن استفاده کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ توصیه کرد: در گردنه‌های برفی شاهد وقوع مه هستیم و رانندگان باید فاصله طولی را رعایت کنند.

ارزانی با بیان اینکه هیچکدام از محورهای منتهی به پایتخت مسدود نیستند، گفت: از ساعت 11 امروز آزادراه تهران شمال به منظور مدیریت ترافیک بسته شده است (یکطرفه شده است).

بیشتر بخوانید

تردد روان در تمامی معابر پایتخت در پی بارش‌ برف و باران

وی با اشاره به وضعیت جوی و ترافیکی آزادراه تهران ـ قم و بالعکس گفت: برای تردد در این محور مشکلی نیست اما در برخی مقاطع این محور مانند بخش نعلبندان مه گرفتی وجود دارد که رعایت فاصله طولی و روشن بودن چراغ های مه شکن به رانندگان توصیه می شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در پایان گفت: از شب گذشته تا کنون چند مورد تصادف خسارتی در محورهای منتهی به پایتخت گزارش شده است اما خوشبختانه هیچ تصادف جرحی و یا فوتی نداشته ایم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها