کد خبر: ۵۳۴۸۸۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه اردبیل:
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: ملت عزیز، مقاوم و غیور ایران در کنار سختی‌ها و مرارت‌های اقتصادی و تبلیغات مسموم سیل آسای دشمن، مصلحت کشور را خوب تشخیص داد و با حضور در صحنه حجت را بر دولت مردان تمام و مسئولیت سنگین آنها را دو چندان کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در پیامی از حضور باشکوه مردم استان در انتخابات یازدهم اسفند قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با کمال اعتزاز و از صمیم قلب از حضور چشم گیر و تحسین برانگیز اهالی مکرم استان در پای صندوق‌های رأی تشکر می‌کنم و بر فهم، بصیرت و زمان شناسی فرزندان خطه تاریخی استان اردبیل آفرین می‌گویم.

این حضور لبیک به نداء مبارک مقام معظم رهبری و ایفای نقش تاریخی در برهه بسیار حساس کشور اسلامی و منطقه است، بی شک استظهار نظام اسلامی به حضور ملت عزیز نوید بخش اقتدار بیشتر در عرصه بین المللی و یأس و خیبت دشمن بی رحم است.

ملت عزیز، مقاوم و غیور ایران در کنار سختی‌ها و مرارت‌های اقتصادی و تبلیغات مسموم سیل آسای دشمن، مصلحت کشور را خوب تشخیص داد و با حضور در صحنه حجت را بر دولت مردان تمام و مسئولیت سنگین آنها را دو چندان کرد.

امید است دست اندرکاران و تصمیم گیران کشور تشکر عملی شایسته‌ای در برابر این حماسه بزرگ داشته باشند.

سید حسن عاملی

۱۲ اسفند ۱۴۰۲

۲۱ شعبان ۱۴۴۵

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها