کد خبر: ۵۴۶۱۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
فرماندار سابق ايالت ماساچوست و داوطلب نامزدی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت، با ازدواج همجنس‌گرایان "مخالف" است.
ايسنا، میت رامنی، فرماندار سابق ايالت ماساچوست و داوطلب نامزدی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، که در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه لیبرتی در ویرجینیای آمریکا سخنرانی می‌کرد، اظهار كرد: "ازدواج رابطه‌ای است میان یک مرد و یک زن."
 
دانشگاه لیبرتی یک دانشگاه مسیحی است و دانشجويان پس از شنيدن سخنان رامني به نشانه موافقت از جای خود برخاستند اما این در حالی است که باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، هفته گذشته حمایت خود را از ازدواج همجنس‌گرایان اعلام کرد. ناظران، این اقدام اوباما را از لحاظ سیاسی دردسرساز می‌دانند.
 
به گزارش شبكه بي.بي.سي، در ایالت‌های جنوبی آمریکا، میان رای دهندگانی که تصمیم خود را نگرفته‌اند، از هر سه فرد، یکی، با ازدواج همجنس‌گرایان مخالف است. ایالت ویرجینیا یکی از مهمترین ایالت‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ششم نوامبر به حساب می‌آید.
 
رامنی که عضو فرقه مسیحیان مورمون است، در سخنان روز شنبه به دین خود اشاره‌ای نکرد اما وي بر اهمیت وجود ارزش‌های مسیحیت در جامعه آمریکا تاکید کرد. رامنی در مبارزات نامزدی انتخابات، نتوانسته است رای مسیحیان زیادی را به دست آورد.
 
مخالفت رامنی با ازدواج همجنس‌گرایان در حالی است که وي از دادن حقوقی همچون حق فرزندخواندگی به این گونه زوج‌ها حمایت می‌کند.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها