کد خبر: ۵۴۹۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
شیرین عبادی که ارتباط نزدیکی با فرقه ضاله بهائیت دارد در تازه ترین فعالیت به اصلاح بشر دوستانه خود برای آزادی یک مجرم امنیتی فتنه 88 تحت عنوان کانون جعلی مدافعان حقوق بشر دست به تحرکاتی علیه نظام جمهوری اسلامی زده است.

محدوده، شیرین عبادی، از طرفداران شاخص جریان " فمنیستی" خارج از در ادامه حرکت های خصمانه خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق تهیه گزارشی از وضعیت زندانیان سیاسی به کمیسریای عالی حقوق بشر به دنبال آ زادی نرگس محمدی یکی از متهمین فتنه 88که چندی پیش از سوی محاکم قضایی به 6سال حبس محکوم شده است، اقدام به سیاه نمایی علیه وضعیت زنان و دفاع از مجرمین امنیتی کرده است.

شیرین عبادی که ارتباط نزدیکی با فرقه ضاله بهائیت دارد در تازه ترین فعالیت به اصلاح بشر دوستانه خود برای آزادی یک مجرم امنیتی فتنه 88 که توسط دادگاه انقلاب به تحمل حبس محکوم شده است، تحت عنوان کانون جعلی مدافعان حقوق بشردست به تحرکاتی علیه نظام جمهوری اسلامی زده است.

شیرین عبادی ضمن سیاه نمایی در مورد وضعیت جسمانی نرگس محمدی طی نامه ای به کمیسریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد از شرایط وی ابراز نگرانی و درخواست به کارگیری تمام پتانسیل این سازمان " حقوق بشرسازمان ملل متحد " در راستای آزادی این فعال جریان‌های فمنیستی را داشته است.

شیرین عبادی در نامه خطاب به کمیسریای هالی حقوق بشر ب نقل از پزشکان زندان وضعیت جسمانی نرگس محمدی را خطرناک توصیف می کند و به نقل از پزشکان زندان اوین! می نوسید: " پزشگان زندان وضعیت جسمانی وی را خطرناک توصیف کرده و ادامه این شرایط منجر به عوارض جبران ناپذیری می شود که قابل پیش بینی است"

لازم به ذکر است از جمله برنامه های شیرین عبادی در « کانون حمایت از زندانیان سیاسی» فشار به جمهوری اسلامی از طریق تهیه گزارش از وضعیت زندانیان سیاسی در ایران است تا با بهره گیری از این سیاه نمایی ها ، مثل تحرکات گذشته امتیازاتی را از معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرویس های جاسوسی غرب بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها