کد خبر: ۵۵۱۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
فیلم سینمایی «این گونه بود حسین(ع)» که به روایت قیام امام حسین(ع) از مدینه تا کربلا می‌پردازد در سوریه و با بودجه کویتی ساخته شد.

فارس به نقل از روزنامه کویتی القبس، «وسیم السید» کارگردان سوری فیلمبرداری فیلم «این گونه بود حسین(ع)» را به پایان رساند.

بنابر این گزارش این فیلم سینمایی که به سیره امام حسین(ع) می‌پردازد و به گفته کارگردان «از حضور آن حضرت در مدینه و حرکت به سمت عراق و شهادت امام حسین(ع) در کربلا را روایت می‌کند».

وی درباره ارائه چهره امام حسین(ع) در این فیلم نیز گفته است: تنها چهره امام حسین(ع) در این فیلم به تصویر کشیده نشده است.

فیلم سینمایی «این گونه بود حسین(ع)» در مناطق «دیر علی»، «دمشق»، منطقه «الهجانه» در درعا و شهرهای ارقه و تدمر در سوریه فیلمبرداری شده است.

همچنین در این فیلم 46 نقش از جمله نقش‌های شمر، ابن زیاد، هانی ابن عروه، حر، ابن حر، خالد بن طلحه  و اصحاب امام حسین(ع) وجود دارد که بازیگرانی چون «زکی کوردیللو»، «سهیل حداد»، «فواز سرور»، «مازن لطفی» بازی می‌کنند.

هر چند مجری طرح این فیلم سوری است اما با بودجه موسسه «الخیر» کویت که پیش از این خبر تولید فیلمی درباره امام صادق(ع) از طرف آن منتشر شده بود، ساخته شده است.

به گزارش فارس تاکنون از نحوه روایت صادقانه و یا تحریفی این فیلم خبری منتشر نشده است و باید منتظر ارائه آن در سالن‌های سینما بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها