کد خبر: ۵۵۷۱۳
زمان انتشار: ۰۰:۰۸     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان در حالی 29 بازیکن را به اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرده است که علاوه بر محرومیت پنج بازیکن اصلی، یک لژیونر دیگر این تیم هم به خاطر مصدومیت نمی‌تواند مقابل ایران بازی کند.
مهر، تیم ملی فوتبال ازبکستان در حالی خود را برای بازی روز 14 خرداد با ایران آماده می‌کند که درخواست آنها برای بخشش پنج بازیکن اصلی این تیم به فیفا رد شده است.

جباروف، تورسنوف، گالیانین، ملادژانوف و اسلام توهتاجوف پنج بازیکنی بودند که به خاطر دریافت کارت زرد عمدی در بازی با تاجیکستان قصد داشتند کارت های زرد خود را برای دور بعد و دیدار با ایران پاک کنند که دست آنها برای فیفا رو شد.

به همین خاطر آنها با محرومیت در اولین بازی دور نهایی انتخابی جام جهانی جریمه شدند. درخواست فدراسیون فوتبال ازبکستان برای بخشش این بازیکنان بی نتیجه ماند تا آنها بازی با ایران را از دست بدهند. با وجود این، بازیکنان نامبرده در لیست "وادیم آبراموف" قرار دارند تا بتوانند در بازی با لبنان به میدان بروند.

از سوی دیگر، "ماکسیم الکساندرویچ شاتسکیخ" بازیکن "آرسنال کیف" اوکراین به خاطرآنچه که سایت این باشگاه سرما خوردگی اعلام کرده است، قادر به همراهی تیم ملی این کشور نیست. به گزارش سایت این باشگاه، ماکسیم در حالت خوشبینانه هم نمی‌تواند تیم ملی ازبکستان را در این دو مسابقه همراهی کند.

اسامی 29 بازیکن تیم ملی فوتبال ازبکستان به شرح زیر است:
ایگناتیوس نستروف (بنیاد کار)، مراد زخروف (نسف)، شوکت ملادژانوف (الاهلی قطر)، اسلام اماموف (لوکومتیو)، ویکتور کارپنکو ( بنیاد کار)، اسماعیلوف انزور (چیانگ چونگ، چین)، کمال الدین تاجیوف (ژیانگ سو، چین)، اسلام توهتاجوف (لوکومتیو)، آرتم (بنیاد کار)، ویتالی دنسیوف (دنیپرو، اوکراین)، استانسیلاو اندروف (پاختاکور)، سنجر تورسونوف ( آلانیا، روسیه)، حسنوف (امارات)، اودیل احمدوف (آنژی، روسیه)، عزیز حیدروف (الشباب، امارات)، تیمور کاپاتزه (شارجه امارات)، لطف الله (بنیادکار)، سرور جباروف (الشباب)، گالیانین ( سیبری، روسیه)، جاسور حسنوف (امارات)، اولگ ( الملیک، ازبکستان)، منصور سعیدوف ( نفتچی)، بهادیر ناسیموف ( نفتچی، آذربایجان)، الکساندر شادرین ( لوکوموتیو)، باکائوف (ارتش، قزاقستان)، الکساندر هاینریش (امارات)، مارات بیکائوف (آلانیا، روسیه)، کنجی تارائوف (نسف)، انور بردیوف (نفتچی)

تیم ملی ازبکستان یک هفته پیش از بازی با تیم ملی ایران با منتخب بازیکنان لیگ ازبکستان یک دیدار دوستانه برگزار می‌کند. دیدار ایران و ازبکستان در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی روز 14 خرداد در تاشکند برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها