کد خبر: ۵۶۳۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
فارس، "عباس گلرو" ابا تایید خبر ربایش سه کامیون دار ایرانی در سوریه ظهار داشت: علیرغم هشدارهای مکرر سفارت جمهوری اسلامی ایران و ارگان های ذیربط در کشور مبنی بر عدم سفر زمینی اتباع کشورمان به سوریه، متاسفانه برخی با بی توجهی و بی اعتنایی به هشدارهای صورت گرفته و بدون هماهنگی با سفارت و مراجع ذیربط ، از طریق ترکیه ، زمینی وارد سوریه می شوند که از سوی گروه های مسلح سوریه مورد تعرض قرار گرفته و ربوده می شوند.

کاردار سفارت کشورمان در سوریه در رابطه با حادثه ربایش شب گذشته سه تن از شهروندان کشورمان اظهار داشت که آقایان مرتضی عادلی، حسین عالی نژاد و اسماعیل محمد زینالی رانندگان کامیون هایی بودند که حامل بار از ایران به مقصد سوریه بوده اند.

گلرو بی توجهی مسئولان شرکت پیمانکار و شرکت حمل و نقل نسبت به هشدارهای قبلی سفارت جمهوری اسلامی ایران را عامل اصلی این حادثه دانست.

وی با اشاره به اینکه در نتیجه تلاش های مستمر سفارت طی چند ماه گذشته موفق شدیم شهروندان ربوده شده ایرانی را از دست ربایندگان آزاد کنیم، افزود که متاسفانه این بی توجهی، همه زحماتی را که جهات ذیربط در آزادسازی اتباع ایرانی ربوده شده قبل از این حادثه انجام داده بودند را خنثی  نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها