کد خبر: ۵۶۳۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
واکنش احمدی‌ بیغش به نطق علی مطهری
نماینده شازند در مجلس در واکنش به نطق علی مطهری گفت: کسانی که فکر می‌کنند با فحش دادن و بی ادبی به مسئولان نظام می‌توانند در تاریخ زنده بمانند، جزو محالات است.

محمود احمدی‌بیغش نماینده مردم شازند در مجلس هشتم شورای اسلامی در نطق امروز مجلس ابتدا از اظهارات رئیس مجلس و سیدمحمد‌حسن ابوترابی‌فرد در واکنش به نطق علی مطهری تشکر کرد و اظهار داشت: بیانات این دو عزیز باعث شد که بخشی از حرف‌های من پوشش داده شود‌ از این لحاظ از بخشی از حرف‌ها صرف‌نظر می‌کنم و تشکر می‌کنم که آقای لاریجانی و ابوترابی‌‌فرد این انصاف را رعایت کردند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی ‌به پیروز انقلاب در بیست و دوم بهمن 1357 اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی مردم همه غرب برای شکست ایران تلاش و سعی کردند با جنگ‌های قومی قبیله‌ای و جدایی خواهان در شمال شرق، جنوب غرب و شمال غرب هنگامه‌ای را به وجود آورند اما همه آنها به خواست خداوند و غیرت و مردانگی ایران خنثی شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در خصوص سنگر‌هایی که در جنگ 8 ساله دفاع مقدس پر شد، اظهار داشت: در این جنگ 8 ساله کسانی بودند که خود را سنگر‌هایی برای دفاع از بیم خدا و انقلاب مردم ایران قرار دادند و این اشخاص کسانی جز پاسداران سپاه انقلاب اسلامی نبودند که در کنار آنها از انقلاب اسلامی مردم ایران حمایت و حفاظت کردند.

وی افزود: اگر ایثار‌گری‌های برادران سپاهی در جنگ تحمیلی نبود، هیچگاه آن پیروزی‌های بزرگ حاصل نمی‌شد زیرا از یک طرف دعای خیر مردم از سوی دیگر مدیریت پیامبر‌گونه امام خمینی (ره) با ایثار‌گری برادران سپاهی پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد.

احمدی بیغش با اشاره به اینکه سپاه اوج جانفشانی و ایثارگری را در جنگ 8 ساله دفاع مقدس نشان داد، گفت: وقتی که همه استکبار قدرت خودش را علیه مردم ایران به کار برد برادران سپاهی حماسه بزرگ سوم خرداد را به وجود آوردند و این درست نیست در ایامی که مردم باید پیروزی بزرگ سوم خرداد را جشن بگیرند، با صحبت‌هایی این پیروزی بزرگ را در کام مردم تلخ کنیم.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برادران سپاهی نیازی به قدردانی ندارند، اضافه کرد: فرهنگ سپاهی نیازی به قدردانی ندارد اما درست نیست انصاف را رعایت نکنیم زیرا سپاه یک نهاد و یا یک سازمان نیست بلکه سپاه یک فرهنگ است که این فرهنگ در عاشورای حسین (ع) ریشه دارد.

احمدی بیغش در بخش دیگر صحبت‌های خود در مورد ویژگی‌های شهید مدرس اظهار داشت: کشور ایران بیش از 1 قرن است که قوه قانونگذاری دارد اما در این یک قرن فقط یک نفر مانند شهید مدرس در تاریخ زنده می‌ماند زیرا شهید مدرس حرکات و سکنات خود را برای رضای خدا انجام می‌داد و هیچگاه برای خود و خانواده‌اش چیزی مطالبه نکرد و هرچه گفت و خواست رضای خدا و مردم بود.

وی افزود: مدرس وقتی در مجلس قدم می‌زد، از روی کبر و غرور نبود، پس با فحاشی و جسارت کسی در تاریخ زنده نمی‌ماند و کسانی که فکر می‌کنند با فحش دادن به مسئولان نظام می‌توانند در تاریخ زنده بمانند، جزو محالات است، چراکه ‌نه تنها زنده نمی‌مانند بلکه منفور‌تر نیز خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها