کد خبر: ۵۶۸۳۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۰۵ خرداد ۱۳۹۱

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام حسن مصلح شامگاه پنج‌شنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: توجه و عمل دقیق به فرامین و دستورات الهی از مسائل مهمی است که باید در جامعه اسلامی نهادینه شود.

امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: این فریضه مهم الهی از انحراف و انحطاط جامعه جلوگیری می‌کند و جامعه را به سوی خیرات و برکات و سربلندی و عزت و اقتدار سوق می‌دهد و نهادینه کردن آن در جامعه بر عهده تمام مردم و مسئولان است.

مصلح ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در گذشته فعالیتی کمتر داشته و در دو سال اخیر با هدف مبارزه با معضلات و آسیب‌های اجتماعی شاهد فعالیت این ستاد هستیم و هم‌اکنون فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دشتستان دبیری این ستاد را بر عهده دارد.

وی اضافه کرد: در جلسات متعددی که برگزار کرده‌ایم، معاونت‌های این ستاد تشکیل شده و به دلیل افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی ضرورت بیشتری برای تداوم فعالیت این ستاد در جامعه احساس می‌شود و مسئولان باید با احساس مسئولیت سنگین به وظایف خود در این عرصه عمل کنند.

این مسئول اذعان کرد: اگر همه ما خود را ملزم به ترویج معروفات و مبارزه با منکرات کنیم روزبه‌روز از میزان انحرافات و مشکلات اجتماعی کاسته می‌شود ولی اگر نسبت به این مسئله بی‌تفاوت باشیم شاهد انحرافات خواهیم بود و در واقع بی‌توجهی افراد در جامعه سبب افزایش ناهنجاری‌ها می‌شود.

امام جمعه برازجان تصریح کرد: برگزاری راهپیمایی حجاب و عفاف در شهرستان دشتستان نشان از دغدغه مؤمنین نسبت به امر حجاب و عفاف بود که وضعیت آن در جامعه مطلوب نیست و همه ما به عنوان کارگزاران نظام باید این دغدغه را داشته باشیم و برای حل این مشکلات کوشا باشیم و بدون تردید وضعیت حجاب و عفاف در جامعه باید اصلاح شود.

وی ادامه داد: استفاده صحیح از بیت‌المال از مسائلی است که باید در جامعه نهادینه شود و رفتار مسئولین در این زمینه بسیار اثرگذار خواهد بود.

مصلح افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در فرمانداری دشتستان مستقر است و برای توسعه معروفات در جامعه تلاش می‌کند و همه مسئولان باید در تقویت این ستاد اهتمام ورزیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها