کد خبر: ۵۶۹۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
مسئولان جشنواره فیلم کن از نمایش فیلم" یهود ستیز" ساخته "دیو دونه" محصول مشترک ایران و فرانسه خودداری کردند.
مهر، فیلم "یهود ستیز" ساخته "دیوُ دونه" کارگردان فرانسوی که توسط تهیه کننده ای فرانسوی و محسن علی اکبری تهیه شده بود، به دلیل ممانعت مسئولان جشنواره کن، در بازار فیلم این جشنواره به نمایش درنیامد. به این ترتیب نمایندگان جشنواره های بین المللی، پخش کنندگان جهانی فیلم و عموم علاقمندان سینما از تماشای فیلم سینمایی "یهود ستیز" در بازار فیلم جشنواره کن محروم شدند.

این فیلم 90 دقیقه ای که تولید مشترک ایران و فرانسه است، افشاگر اهداف صهیونیست ها داست که توسط "دیو دونه" کارگردان، نمایشنامه نویس و طنزپرداز مشهور فرانسوی ساخته شده است. ضمن اینکه فیلم سینمایی انیمیشن "رستم و سهراب" نیز از دیگر تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و برادران دالوند تهیه شده است ؛ قرار بود در بازار فیلم کن به نمایش درآید و پس از واگذاری آن به یک شرکت پخش کننده بین المللی و به دلیل درخواست مدیریت آن شرکت، از جدول نمایش حذف شد تا با توجه به برنامه ریزی های پخش کننده جهانی خود پیش برود.

لازم به ذکر است در بازار فیلم جشنواره کن امسال، فیلم های سینمایی "سلام بر فرشتگان" به کارگردانی فرزاد اژدری و "گیرنده" ساخته مهرداد غفارزاده ، همراه با فیلم "فلامینگو شماره 13" به کارگردانی حمیدرضا علیقلیان و تهیه کنندگی هومن توفیقی به نمایش درآمدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها