کد خبر: ۵۷۰۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
منتخب مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: کلماتی که علی مطهری به کار برد، در شأن نماینده مجلس و فرزند شهید مطهری نبود و تیتر یک بی‌بی‌سی شدن ، به دلیل عملکرد اشتباه و انحراف اوست.

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین پیرامون اظهارات علی مطهری درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: برای مطهری و خانواده‌اش احترام قائل هستم، ولی معتقدیم وی دچار انحراف شده است، همان انحرافی که شهید مطهری را به شهادت رساند.

وی افزود: برخی افراد مطهری را مدرس مجلس خطاب و با تحریک وی زمینه ایراد آن سخنان نسنجیده را فراهم کردند که تکرار ادعاهای منافقین و ضدانقلاب بوده و از ابتدای انقلاب تاکنون سپاه را متهم می‌کنند.

منتخب مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس، کارگزاران و اصلاحات نیز که به سپاه اتهام می‌زدند به علت تابعیت این نهاد انقلابی از ولایت و امامت بود.

حسینی تأکید کرد: تبعیت از اوامر و منویات مقام معظم رهبری از وظایف و تکالیف راهبردی سپاه است و سپاه نه تنها به هیچ جریانی وابسته نیست، بلکه خودش جریان‌ساز بوده و همواره در خط ولایت حرکت می‌کند.

حسینی ادامه داد: علی مطهری به سمت مخالفت با ارکان زیر نظر رهبری پیش رفته و در آینده نیز با مجموعه ولی امر مخالفت می‌کند.

منتخب مردم قزوین در مجلس یادآور شد: افرادی که امروز مخالف نظام هستند نیز روزهای اول با ارکان نظام مخالفت می‌کردند و علی مطهری نیز دقیقا" جا پای آنها گذاشته است.

حسینی تأکید کرد: منافقان در ابتدای انقلاب شخصیت‌ها و نهادهای وابسته به انقلاب اسلامی و امام (ره) مانند شهید بهشتی را تخریب می‌کردند و امروز همان سیر با زیر سئوال بردن سپاه می‌خواهد این مسیر را برود.

وی عنوان کرد: ما منکر اشتباه و خطا در جاهای مختلف نیستیم، اما نباید با سخنان نسنجیده مؤمنان را دل‌خون و دشمنان را دلشاد کرد.

حسینی با بیان اینکه سپاه بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است، بیان کرد: تخریب سپاه، تخریب نظام است، زیرا سپاه در همه حال مدافع و محافظ انقلاب و نظام بوده و هست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها