کد خبر: ۵۷۱۳۴
زمان انتشار: ۰۳:۲۸     ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ از دستگيري و معرفي به دادسراي يك شرور كه با همدستي دوستش اقدام به تخريب 11دستگاه خودرو كرده بود، خبر داد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ عليرضا محرابي، با اشاره به دستگيري يكي از اراذل و اوباش و معرفي وي به دادسرا گفت: اين متهم با همدستي يكي از دوستانش، اقدام به تخريب 11 دستگاه خودرو كرده بود.
رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ، با شرح ماجرا گفت: با ارجاع پرونده اي در خصوص اقدامات شرورانه 2 تن از اراذل و اوباش تهران در خصوص تخريب 11دستگاه خودرو متعلق به شهروندان در باقرشهر، اقدامات ماموران اداره عمليات ويژه پليس امنيت عمومي تهران بزرگ آغاز شد.
وي ادامه داد: اين اقدامات ادامه داشت تا اينكه ماموران پليس موفق شدند يكي از اين دو شرور را در محل اختفايش شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه بازداشت كنند اما همدست ديگر وي تا مدتي پيش فراري بود، تا اينكه در تحقيقات مشخص شد كه اين فرد به نام وحيد كه به اتهام شرب خمر نيز تحت تعقيب بود، شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع قضايي دستور دستگيري وي صادر شد.
محرابي افزود: بلافاصله ماموران محل اين فرد را در باقرشهر شناسايي كرده و براي دستگيري وي اقدام كردند كه طي آن اين متهم در مخفي گاهش بازداشت و پس از اعتراف به جرايم خود مبني بر تخريب 11دستگاه خودروي شهروندان، شرب خمر و ايجاد اخلال در نظم عمومي بازداشت و راهي دادسرا شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها