کد خبر: ۵۷۴۸۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۲     ۰۸ خرداد ۱۳۹۱

دبیر ستاد بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت: ما متاسفانه هنوز در ستاد به جمع بندی لازم برای تصمیم گیری درباره تشییع شهدا نرسیده‌ایم، مراسم بزرگداشت امام (ره) ویژگی‌های خاص خود را دارد.

 به گزارش فارس، محمدعلی انصاری دبیر ستاد بزرگداشت امام خمینی (ره) در نشستی که پیش از ظهر امروز دوشنبه با حضور کمیته‌های اجرایی ستاد در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: مسئله تشییع پیکر شهدا ظرف چند روز گذشته مطرح شده که از این رو این موضوع باعث دغدغه و سؤالاتی برای مجموعه شده است.
 
انصاری با بیان اینکه ما متاسفانه هنوز در ستاد به جمع بندی لازم برای تصمیم گیری درباره تشییع شهدا نرسیده‌ایم، تصریح کرد: مراسم بزرگداشت امام (ره) ویژگی‌های خاص خود را دارد لذا پدید آمدن هر کار دیگری در برنامه ما از آنجایی که سنت نبوده و کاری جدید است، تصمیم‌گیری را سخت می‌کند.
 
دبیر ستاد بزرگداشت امام خمینی (ره) با بیان اینکه در جلسه ‌ای که با ستاد جستجوی مفقودین شهدا داشتیم، آنها نیز گفتند تصمیم گیری برای این کار سخت است، افزود: ما دغدغه مراسم امام در روز ارتحال را داریم.
 
وی در عین حال تاکید کرد: بنده یک خادمی هستم که همه وجودم از تربت شهیدان است از این رو از مسئولان ذی‌ربط درخواست کردم مراسم تشییع پیکر پاک شهدا را به 13 خرداد، عصر 14 خرداد یا 15 خرداد موکول کنند و پیشنهاد دیگر این نیز بود که تشییع شهدا در قم صورت گیرد اما دوستان گفتند که پیکر مطهر شهدا باید به صحن امام بیاید. 
 
انصاری ادامه داد: خوب است که مراسم سالگرد امام راحل همیشه منحصر به ایشان باشد و برنامه دیگری صورت نگیرد البته کسی نباید در این جا ادعا کند که ما به شهدا احترام نمی‌گذاریم.
 
دبیر ستاد بزرگداشت مراسم امام خمینی (ره) افزود: ما باید در 2، 3 روز باقی مانده تا مراسم ارتحال برای یک مراسم بزرگتر نیز تصمیم‌گیری کنیم در حالی که برنامه‌های 14 خرداد را از ماه‌ها قبل بسته‌ایم و تصمیم‌گیری‌های ما صرفاً برای امام (ره) بوده است.
 
 پس از این مخالفت‌ با تشییع شهدا در روز ارتحال در حرم مطهر امام (ره)، از حاضران در این جلسه رأی‌گیری به عمل آمد که اکثر حضار مخالفت خود را با برگزاری مراسم تشییع در 14 خرداد اعلام کردند و قرار شد درباره تاریخ برگزاری آن مجدد تصمیم‌گیری نهایی صورت گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها