کد خبر: ۵۸۰۵۲
زمان انتشار: ۲۱:۳۱     ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
رضا شاهرودی: دنیزلی اولین گام را محکم برداشت
بازیکن سال های نه چندان دور پرسپولیس تهران از تصمیم اخیر دنیزلی استقبال می کند و آن را به نفع این تیم و هوادارانش می داند.

رضا شاهرودی در رابطه با لیست فروشی که دنیزلی اخیراً به باشگاه اعلام کرده به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فصلی که گذشت یکی از بدترین فصل ها برای هواداران بود آنها روزهای عذاب آوری را سپری کرد ولی همان روزها همه مسئولان و اعضای کادر فنی این تیم خبر از پرسپولیس رویایی این فصل را می داند و حال زمان آن رسیده تا به وعده خود عمل کنند و پرسپولیس را ؟؟ زند که هواداران انتظارش را دارند.

وی ادامه داد: وقتی شنیدم او فقط ده نفر را حفظ کرده و باقی بازیکنانش را در لیست فروش قرار داده است خوشحال شدم از این که او تغییرات را آغاز می کرد و حرف هایش شعار نبوده است دنیزلی با این تصمیم اولین گام را محکم برداشت و همه نشان داد که ترس از نام های به اصطلاح بزرگ و تغییرات ندارد او با کنار گذاشتن بازیکنانی که نام آنها را تریلی نمی کشد و سابقه ملی دارند نشان دار حرفه ای است و اگر از سوی مدیریت حمایت می شود می تواند پرسپولیس را بر جام فوتبال آسیا بنشاند.

شاهرودی افزود: اولین قدم افندی مثبت بود البته امیدوارم او به جای بازیکنان کنار گذاشته شده بازیکنان لایق را جذب کند که قدر این پیراهن پر افتخار را بدانند و برای قهرمانی تلاش کنند تا اینکه هدفشان فقط حضور در این تیم باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها