کد خبر: ۵۸۰۷۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۱۱ خرداد ۱۳۹۱

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام مهدی فرضی در مراسم اختتامیه نمایشگاه حجاب و عفاف در پوشش اقوام ایرانی (کوثر) در مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج اظهار کرد: صهیونیست‌ها اگر چه دیدن فیلم‌های شهوانی را حرام می‌دانند اما برای محدود کردن قدرت جهان در توانمندی خود فیلم‌های نامشروع را تولید می‌کنند.

به گفته معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، صهیونیست‌ها این کار را برای تجمیع جامعه بشری زیر یک لوای خاص و حاکم کردن تفکرات خود بر آنان این مسیر را برگزیده‌اند.

وی با عنوان اینکه تمامی انسان‌ها نیاز به پوشش و ستر بدن دارند، تصریح کرد: مردم باید دلیل انتخاب پوشش را بدانند تا اینکه از مسیر اصلی منحرف نشده و هر آنچه را که خداوند در زمینه حجاب و عفاف در قرآن آورده‌اند، رعایت نمایند.

حجت‌الاسلام فرضی خاطرنشان کرد: پوشش برای خودنمایی و جلب توجه نیست بلکه برای نگه داشتن زیبایی‌های خاص انسان در یک محدوده مشخص است.

معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان از پوشش‌های اقوام ایرانی به عنوان پوششی اصیل، ظریف، زیبا و در عین حال حجاب کامل نام برد و تصریح کرد: این پوشش‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: رعایت حجاب نه تنها برای زن بلکه برای مرد نیز الزامی است و هیچ چیز به اندازه حجاب و عفاف زندگی را شیرین نمی کند.

فرضی در پایان دین اسلام را نقطه قوت مسلمانان و مانع بدحجابی و بی‌حجابی در بین آنان خواند و رعایت شئونات اسلامی را زمینه‌ای برای استحکام خانواده‌ها عنوان کرد.

نمایشگاه حجاب و عفاف در پوشش اقوام ایرانی با حضور استان‌های گیلان، فارس، گلستان، کردستان، لرستان، مازندران و کرمانشاه و نمایش پوشش‌ مردمان این استان‌ها در قالب 14 غرفه از چهارم ماه جاری تا دیروز در سنندج برپا بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۳ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
۴
۰
اسرائیل برای سست کردن اعتقادات مردم دنیا هر کاری بتواند میکند . فحشا- اعتیاد -عرفانهای کاذب- شبهه در مذاهب -وهزاران فتنه دیگر
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
فرضی جان اینیکی کار خودیه؟
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۱۹:۴۲ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
شهوت در وجود انسان كار آمريكا وصهيونيزم هست!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها