کد خبر: ۵۸۱۹۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:‌ در صورت هرگونه جهالت و دست‌درازی صهیونیست‌ها نسبت به بلاد اسلامی در منطقه موشک‌های مقاومت و سوریه جای جای رژیم فاسد صهیونیستی از جمله تلاویو را نشانه گرفته‌‌اند.
فارس، آیت‌الله عباس کعبی امروز در یادواره هزار و 700 شهید کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یاد شهیدان بهترین سلاح در مقابل جنگ نرم است که می‌تواند کشور را بیمه کند و امروزه که دشمنان از جنگ سخت ناامید شده‌اند همه توان خود را در تهاجم فرهنگی قرار داده‌اند.

وی افزود: ترویج مکتب‌های انحرافی علاوه بر تحریم‌ها از دیگر ترفندهای دشمنان استکباری است.

آیت‌الله کعبی گفت: اینک در دهه چهارم و در دهه عزت پیشرفت و عدالت در حال حرکت هستیم.

وی به ترفندهای دشمنان اشاره کرد و گفت: خاورمیانه اکنون به جهنم آمریکا و صهیونیسم تبدیل شده و به همین خاطر ‌روی سوریه و حکومت مردمی این کشور تمرکز کرده‌اند.

وی گفت: امروز در سوریه یک جنگ جهانی نرم بر ضد اسلام در حال انجام است که این فتنه نیز محکوم به شکست خواهد بود.

آیت‌الله کعبی با بیان اینکه منحنی سقوط صهیونیست‌ها و استکبار آغاز شده است، خاطرنشان کرد: در صورت هرگونه تجاوز و دست‌درازی به بلاد اسلامی موشک‌های مقاومت و سوریه هر نقطه از رژیم غاصب صهیونیستی را مورد هدف قرار خواهند داد که تلاویو نیز در امان نخواهد بود.

وی به نوکری عربستان از استکبار در این برهه اشاره کرد و گفت: در جده تجارت انسانی راه افتاده و عملیات‌های انتحاری را برضد اسلام و برای سقوط حکومت سوریه تدارک دیده‌اند و به جوانان و نوجوانان می‌آموزند که چگونه با عملیات انتحاری حکومت‌های معتقد به مقاومت را مورد تهدید و هجمه قرار دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها