کد خبر: ۵۸۲۰
زمان انتشار: ۱۸:۰۷     ۲۳ مهر ۱۳۸۹
عزت‌الله معتمد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: مقام معظم رهبري در سفر به قم برنامه‌هاي مختلفي را خواهند داشت
وي به نقل از مسئولان دفتر معظم‌له و نزديكان ايشان گفت: مهم اين است كه وقتي برنامه‌ها را خدمت ايشان اعلام كردند، معظم‌له فرمودند درست است اين سفر حوزوي است، اما نمي‌توان بدون در نظر گرفتن مردم قم، به اين شهر سفر كرد.
عضو كميسيون امنيتي ستاد سفر مقام معظم رهبري به قم با تاكيد بر اينكه سفر مقام معظم رهبري به قم، سفر حوزوي و استاني است، ابراز داشت: برنامه‌هاي كلي براي ايشان در اين سفر تدارك ديدند كه مهم‌ترين آن استقبال مردمي و سخنراني در جمع مردم در ميدان آستانه است.
وي ادامه داد: ايشان در اين سفر با علما، مراجع و مديران حوزه علميه ديدار و گفت‌وگو خواهند داشت، ديدار نخبگان، خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان از ديگر برنامه‌هاي ايشان در اين سفر است.
معتمد تصريح كرد: برنامه‌اي كه در سفر مقام عظماي ولايت ديده نشده بود و معظم‌له في نفسه خواستار قرار دادن اين برنامه بودند، ديدار و گفت‌وگو با مديران اجرايي استان است.
وي ادامه داد: ولي امر مسلمين نظر داشتند كه مجموعه هيئت دولت نيز در اين جلسه شركت كرده و مشكلات و مسائل مردم از قبيل پروژه‌هاي عمراني و ترافيك در آن بررسي شود.
فرمانده تيپ 83 امام جعفر صادق(ع)، ترافيك و زوار حرم حضرت معصومه(س) را مهم‌ترين دغدغه‌هاي رهبر معظم انقلاب دانست و بيان داشت: مي‌توان اين نويد را به مردم قم داد كه بركات سفر حضرت آقا به قم از سفر قبلي ايشان بيشتر خواهد بود.
وي عنوان كرد: بعد از سفر ايشان، كارگروهي در مجموعه استانداري شكل گرفته و مستقر خواهد شد تا مجموعه پروژه‌هاي مد نظر رهبري را به پايان رساند.
معتمد با اشاره به آمادگي حوزه علميه قم براي استقبال از مقام معظم رهبري بيان كرد: از زمان قطعي شدن سفر ايشان به قم، حوزه علميه و علما در تكاپوي سفر هستند
وي از تشكيل ستاد مردمي استقبال از مقام معظم رهبري خبر داد و افزود: اين ستاد از ابتداي عوارضي تا محل ميدان آستانه را تزئين كرده و ايستگاه صلواتي برپا مي‌كنند علاوه بر اينكه به هزينه خود مردم و هيئت‌ها، گوسفند قرباني خواهند كرد.
عضو كميته تبليغات ستاد سفر مقام معظم رهبري همچنين از تشكيل ستاد تبليغات حوزوي خبر داد و افزود: حوزه فعاليت اين ستاد به برنامه‌هاي آقا در حوزه و ديدار ايشان با طلاب و حوزويان بر مي‌گردد.
وي خاطرنشان كرد: ستاد تبليغات ادارات و سازمان‌ها در سطح ادارات و دستگاه‌هاي استان شكل گرفته است و البته در بيشتر شهر توسط ستاد مردمي كار تبليغات انجام شده است.
وي در خصوص برنامه‌هاي مقام عظماي ولايت در حوزه علميه گفت: ديدار ايشان با مسئولان حوزه به روند مديريت در حوزه باز مي‌گردد، چون ايشان در سفر قبلي دستور داده بودند كه حوزه علميه بايد با مديريت واحد و هماهنگ و برنامه‌ريزي شوراي عالي اداره شود.
فرمانده تيپ 83 امام جعفر صادق(ع) تاكيد كرد: انصافا خدماتي كه در حوزه انجام شده با سال‌هاي گذشته متفاوت است اما يكي از اهداف ايشان در اين سفر، رصد كردن تحول مديريتي و ساختاري حوزه است كه در اين زمينه بركات خوبي را براي حوزه داشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها