کد خبر: ۵۸۴۴۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۱۳ خرداد ۱۳۹۱
شهدای هشت سال دفاع مقدس با استقبال وصف‌نشدنی مردم تهران وارد حرم مطهر امام شده تا بار دیگر با آرمان‌های والای امام (ره) تجدید میثاق کنند.

فارس، مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار تهران با استقبال وصف‌نشدنی خود از کاروان شهدای هشت سال دفاع مقدس بار دیگر با آرمان‌های بلند شهدا تجدید عهد و پیمان کرده و وفاداری خود را به نظام و انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

مردم شهید پرور و ولایی شهر تهران در مسیرهای حرکت پیکر مطهر شهدا مرثیه سرایی پرداخته و این کاروان را با ذکر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام همراهی می‌کردند.

پس از بازگشت پیکر 96 شهید مطهر پس از سال‌ها دوری از میهن اسلامی و پراکندن شمیم شهادت و اخلاص، یکبار دیگر با عطر ایثار و از خودگذشتگی فضا را عطر آگین و روحانیت ویژه‌ای به فضای معنوی حرم مطهر امام خمینی (ره) بخشیدند.

لاله‌های بی‌نشان ضمن زنده کردن یاد و خاطره شهدا خاطرات حماسه هشت سال دفاع مقدس را در اذهان مردم زنده کردند.

مردم غیور، همیشه در صحنه و ولایی تهران با استقبال بی‌نظیر خود از کاروان فرزندان امام (ره) بیعت دوباره با شهدا و حضرت روح‌الله را به نمایش گذاشته و از شهدا طلب شفاعت و دعا کردند.

این مراسم معنوی که با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم غیور و انقلابی همیشه در صحنه که برای سپاس و زنده نگه داشتن یاد شهدا و خون آنان و همچنین تجدید بیعت با رهبر آزاده خود حضور یافتند، با نواختن مارش عزا توسط نیروهای مستقر ارتش و سپاه پاسداران و همچنین زنجیر زنی نیروهای پایور وظیفه و دژبان در حال برگزاری است.

کاروان فرزندان روح‌الله در آغوش روح‌الله از صبح روز چهارشنبه هفته گذشته از خرمشهر حرکت کرده و پس از گذر از استان‌ها و شهرهای مختلف مردم استقبال مردم غیور این شهرها قرار گرفته و صبح امروز وارد تهران شده و وارد حرم مطهر امام خمینی (ره) شدند.

کاروان 96 شهید گمنام در جریان تفحص انجام شده در مناطق عملیاتی مجنون و فاو شناسایی و کشف شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها