کد خبر: ۵۸۹۴۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
طی آخرین نامه که روز گذشته (16خرداد 91) با نام تاج زاده در سایت های ضد انقلاب منتشر شد؛ مطالب تندی خطاب به آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه بیان شده است.

عصر امروز، (مصطفی تاج زاده) از پایه گذاران اغتشاشات سال 88 که هم اکنون در زندان اوین به سر می برد، همچنان با آزادی کامل به انتشار "نامه" می پردازد و در پیام های مختلف خطاب به مسئولان نظام، سوژه های خبری سایت های ضد انقلاب را فراهم می کند!

طی آخرین پیام که روز گذشته (16خرداد 91) با نام تاج زاده در سایت های ضد انقلاب منتشر شد؛ مطالب تندی خطاب به آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه بیان شده است.

در این نامه که همچنان مشخص نیست شخص تاج زاده می نویسد یا کمپین نامه نویسی فتنه گران، درخصوص مسائل مربوط به گرانی ها و بیکاری جوانان نیز مطالبی مطرح شده! و با تیترهایی چون "شاه و دربار و ساواک هم با خانواده های مخالفان خود چنین نمی کردند" در رسانه های ضدانقلاب بازتاب داشته است و در پایان آن نیز مانند نامه های قبلی درج شده است:" با احترام سید مصطفی تاج زاده، اوین!"

این انتظار می رود که قوه قضائیه و مسئولان ذیربط هرچه سریعتر در خصوص نامه هایی که با نام "تاج زاده" منتشر و از طریق آن به مسئولان و ارکان نظام توهین می شود، شفاف سازی کنند، که در این صورت اگر ثابت شود این نامه ها را وی شخصا می نویسد، باید جلوی آن گرفته و اگر این چنین نیست درباره آن اطلاع رسانی شود.

* نامه هایی که مسیر 'اوین-جرس' را 'آنی' طی می کنند!

طی ماه های اخیر نامه های بسیاری با نام "مصطفی تاج زاده" از عناصر ضد انقلاب و از محکومان اغتشاشات سال ۸۸ در سایت های ضدانقلاب جرس، کلمه، سحام و ... منتشر شده است.

نامه هایی که در آن (تاج زاده) مفصلا در خصوص اتفاقات روز کشور مطالبی را با چاشنی "توهین" عنوان می کند!

طی ۳ ماه سپری شده از سال ۹۱، ۹ نوشته در قالب پیام، یادداشت و ... با نام وی در سایت های ضدانقلاب منتشر شده است که هم جای "تعجب" دارد و هم جای "سوال" و نکته جالب اینکه در پایان این پیام ها تاکید می شود: " با احترام سید مصطفی تاج زاده، اوین!"

تیتر پیام هایی که طی ۳ ماه گذشته با نام "تاج زاده" تنها در سایت ضدانقلاب جرس منتشر شده به شرح ذیل است:

1- فروردین ۹۱/ تحلیل مصطفی تاجزاده از رویکرد قیام های منطقه به مدل حکومتی متفاوت با جمهوری اسلامی

۲- اردیبهشت ۹۱/ تاجزاده: الحمدلله نظارت استصوابی از ایران به مصر هم صادر شد

۳- اردیبهشت ۹۱/ تاجزاده: در برابر استبداد ساکت نمی نشینم

۴- اردیبهشت ۹۱/ تاجزاده: تا جنتی محاکمه نشود در دادگاه شرکت نمی کنم

۵- اردیبهشت ۹۱/ پیشنهاد تاج‌زاده برای مطالعه‌ی کتاب تاریخ بی‌خردی

۶- خرداد ۹۱/ مسیر فعلی به سوی حکومت مطلقه فردی و یک نفره شدن سیاست ورزی اسلامی خواهد بود

۷- خرداد ۹۱/ سیاست مدار برجسته ای! که فریب مرتضوی را خورد

۸- خرداد ۹۱/ سیدمصطفی تاجزاده: تا وقتی انتخابات گروگان فرماندهان سپاه است، پیشرفت کشور سراب است

۹- خرداد ۹۱/ شروع فتنه هنگامی است که به جای ملت، فرماندهان نظامی تصمیم می‌گیرند

همانطور که مشاهده می کنید طی ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد بارها (تاج زاده) با نامه هایی که اکثرا مفصل و تحلیلی هستند به کلیت نظام و برخی ارکان آن حمله کرده است که چند سوال در این خصوص پیش می آید؛

۱- اگر نامه های فوق را شخص تاج زاده از زندان اوین می نویسد، دیگر عناصر ضدانقلاب نمی توانند مدعی باشند که به زندانیان سیاسی در ایران "سخت" می گذرد؟ و در آنجا "آزادی" وجود ندارد.

۲- چطور ممکن است که نامه های تاج زاده در خصوص اتفاقات "روز" کشور، مسیر "اوین-جرس" را به این سرعت طی کرده و بدون فوت وقت فورا در سایت های ضدانقلاب منتشر شوند؟

۳- و سوال آخر اینکه؛ در صورت صحت نامه نویسی شخص مذکور چطور پس از انتشار نامه های توهین آمیز اولیه، مسئولان قضایی اجازه انتشار نامه های بعدی تاج زاده را صادر کرده اند؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
متصور یان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
سلام دوست عزیز چطور ممکن است از این اوین که کنترل می شده دستی در آید و نامه ها را به دست دشمن سفاک برساند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها