کد خبر: ۵۹۵۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۸     ۲۶ مهر ۱۳۸۹
به یمن ورود ولی امر مسلمین جهان به مرکز تشیع:
در خیابان ۱۹ دی جه غوغایی به پا کرده نسل ۹ دی. از کویر قم دارد غدیر خم می وزد؛ نسیم علی، نصیب خاک شده است. بهار کرده ای ما را ای حضرت یار. عطر ولایت پیچیده در امارت حوزه و “۷۲ تن” را چه زیبا آذین کرده اند “چهارمردان” بسیجی.
حسین قدیانی - در خیابان ۱۹ دی جه غوغایی به پا کرده نسل ۹ دی. از کویر قم دارد غدیر خم می وزد؛ نسیم علی، نصیب خاک شده است. بهار کرده ای ما را ای حضرت یار. عطر ولایت پیچیده در امارت حوزه و “۷۲ تن” را چه زیبا آذین کرده اند “چهارمردان” بسیجی. علی آقا بغال “بلوار امین” دارد ساندیس هایش را صلواتی می فروشد و در “نیروگاه”، مادر شهیدی دارد آب و جارو می کند کوچه ها را. پدر شهیدی در “سه راه بازار” دارد زمزمه می کند؛ گلبرگ سرخ لاله ها در کوچه های شهر ما بوی ولایت می دهد. وه که چه حکومتی شده این کوچه های شهر ما.

 “۲ برادران” به برادران شهید زین الدین می گویند که چون کوه، محکم و باشکوه ایستاده اند تا آفتابی شدن ماه را در شهر روح الله به جناب خورشید تبریک بگویند و گنجشککی دارد پرواز می کند بالای مزار چند شهید گمنام “کوه خضر”. چه با صفا شده “صفاییه”. بیا “دور شهر” یک چرخی بزنیم امشب و کمک کنیم به طلبه خوشنویس که دارد در “میدان مطهری” پشت شیشه ۵۰۴ نستعلیق می زند؛ جانم فدای رهبر.

رنگ شاید کم بیاورد اما پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی کند. کجایید ای شهیدان خدایی آرمیده در “گلزار شهدای علی ابن جعفر”. رهبر آمده کنون در کنارتان. “نواب”، ای شهیدی که در روزگار جوانی آقا شور می دادی به شعور طلاب، برخیز از “وادی السلام”. شهر پر شده از پوسترهای حکومتی و در ایستگاه صلواتی “بلوار غدیر”، طلبه ای دارد نقل پخش می کند، دانشجویی شربت و جوانی شیرینی. حلاوت دارد ولایت و امشب از کویر قم، غدیر خم می وزد. حنجره حجره، علی است و رسالت رساله بر دوش رهبری است که مرجع عام شیعیان جهان است. ما همه در ذیل ولایت فقیه است که معنی پیدا می کنیم. حتی مرجعیت خود آقا هم ذیل ولایت ایشان است. ولایت فقیه میوه درخت مرجعیت نیست. ولایت فقیه میوه درخت ولایت معصوم است و به قول امام، شعبه ای از ولایت معصوم است. همه بدانند؛ خامنه ای، خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است. این را بشنو از زبان طلبه ای که در بُرد دیوار فیضیه، زیبا حرف دل ما را نوشت: “خامنه ای میوه شجره طیبه مهدی است.

بی عشق خامنه ای نتوان عاشق مهدی شد”. ماه ما نائب خورشید است و امروز… امروز دیگر انتظار به سر می رسد. مژده دهید باغ را بوی بهار می رسد. آب زنید راه را هین که نگار می رسد. ادا کن نذرت را ای مادر شهید. ای جانباز شیمیایی، ای که در خیبر ۲ چشمانت بی سو شد، آقا از داخل ماشین دقیقا دارد تو را نگاه می کند و برایت دست تکان می دهد. چه با شکوه است وقتی ماه از ستاره های بیشمارش سان می بیند. از کویر قم دارد غدیر خم می وزد و ما داریم طعم ولایت علی را با نگاه به حضرت ماه می چشیم. دست خدا بر سر ماست؛ الحمدالله. ماه ما در جمکرانی ترین روز هفته، شهر روح الله، آفتابی می شود؛ الحمدلله. خامنه ای رهبر ماست؛ الحمدلله.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها