کد خبر: ۵۹۵۸۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
سایت گل – روسیه با نمایشی تهاجمی و دو گل دیدنی آلن دزاگوئف توانست جمهوری چک را چهار بر یک شکست دهد.

بازی با هیجان بالایی آغاز شد و دو تیم در ده دقیقه ابتدایی بارها خطا کردند. جمهوری چک اندکی توپ و میدان را در دست گرفت اما دو تیم نمی‌توانستند به موقعیت گل برسند.

روسیه ترجیح می‌داد عقب بنشیند و به ضدحمله بیندیشد. آنها در دقیقه 15 به گل رسیدند. روی ضدحمله‌ای سریع، آلن دزاگوئف توپ را به الکساندر کرژاکوف سپرد. ضربه او به تیر خورد اما خود دزاگوئف توپ را گرفت و مردان دیک ادووکات را پیش انداخت.

سپس دزاگوئف روی پاس عالی کرژاکوف با پتر چک تک به تک شد اما ضربه او به کنار دروازه برخورد کرد.

گل دوم را آندری آرشاوین ساخت. او پاسی عالی در عرض محوطه جریمه داد که به رومن شیروکوف رسید و او هم با ضربه چیپ دروازه چک تسلیم‌شده را گشود. این گل در دقیقه 24 به ثمر رسید.

روسیه در حملات بسیار خطرناک بود. کرژاکوف می‌توانست گل سوم را هم بزند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

تیم میکال بیلک در نیمه دوم تلاش کرد فاصله را کم کند و در دقیقه 52 به گل رسید. پاس عالی یاروسلاو پلاسیل دفاع روسیه را برای اولین بار باز کرد و واتسلاو پیلار توپ را گرفت، از ویاچسلاو مالافیف گذشت و دروازه خالی حریف را گشود.

اما روسیه باز هم به حملات خود ادامه داد و کرژاکوف یک بار از تله آفساید گریخت اما موقعیت طلایی را از دست داد. او در ادامه باز هم نتوانست گل بزند و همین باعث شد روس‌ها در دقایق پایانی بسیار مضطرب شوند، به ویژه که یک بار ضربه تئودور گبر سلاسی به نظر می‌رسید دارد وارد دروازه می‌شود اما به کنار دروازه برخورد کرد.

روسیه در نهایت دو گل دیگر هم زد. ابتدا دزاگوئف در دقیقه 79 گل‌زنی کرد. او با شوتی دیدنی دروازه چک را گشود. رومن پاولیوچنکو هم در دقیقه 82 توپ را به سقف دروازه کوبید.

روسیه با این پیروزی در صدر گروه A قرار گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها