کد خبر: ۵۹۶۰۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۲۰ خرداد ۱۳۹۱

آلمان

Neuer
Boateng, Mertesacker, Badstuber, Lahm
Khedira, Schweinsteiger
Muller, Ozil, Podolski
Klose
پرتغال

Rui Patricio
Pereira, Pepe, Alves, Coentrao
Meireles, Veloso, Moutinho
Nani, Postiga, Ronaldo

سایت گل- انتظار می رود که سرمربی ژرمن هابرای بازی امشب، تمام بازیکنانش را در اختیار داشته باشد و بدون آنکه مصدومی در اردوی تیمش ببیند ، تیمش را برای مصاف با پرتغال برگزیند.

باستین شواین اشتایگر، ستاره خط میانی بایرن مونیخ که به دلیل مصدومیت در هیچ یک از دیدارهای دوستانه تیمش شرکت نداشت، به اوج آمادگی بازگشته و می تواند در خط میانی تیمش به میدان برود. 
فیلیپ لام، کاپیتان تیم ملی آلمان بازی را در پست مدافع چپ آغاز خواهد کرد و ژروم بواتنگ، هم تیمی او در بایرن، در جناح راست قرار خواهد گرفت و مرتساکر و بداستوبر مدافعان میانی خواهند بود.بواتنگ با پیشی گرفتن از لارس بندر در ترکیب ژرمنها قرار گرفته و کار سختی درمهار کریس رونالدو خواهد داشت.
از سوی دیگر پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی پرتغال، ژائو پریه را ، خرید تازه والنسیا را در ترکیب اصلی تیمش و به جای میگل لوپس در پست مدافع راست به کار خواهد گرفت. و اولگر پوستیگا را هم در خط حمله تیمش قرار خواهد داد.
 
 نانی، که در جریان دیدار دوستانه تیم ملی پرتغال مقابل ترکیه (که با شکست 1-3 تیمش همراه بود)، مصدوم شده بود، الان به روزهای اوج بازگشته و درترکیب پرتغال قرار خواهد گرفت.

  • آلمان تنها در دو بازی از 5 بازی اخیرش به پیروزی رسیده ( 2 برد، یک تساوی و دو باخت) 
  • آلمان در مرحله یک چهارم پایانی یورو2008 موفق شد تا تیم پرتغال اسکولاری را با نتیجه 2-3 شکت دهد و در نهایت به فینال رسید و در فینال با یک گل مغلوب اسپانیا گردید و از دست یابی به جام قهرمانی ناکام ماند. 
  • آلمان و اسپانیا تنها 2تیمی هستنند که درمرحله مقدماتی به رکورد 100% برد دست یافتند. البته آلمانی ها ده بازی در مرحله مقدماتی برگزار کردند و اسپانیایی ها 2 بازی کمتر و 8 بازی.
  • تیم یواخیم لو، دومین تیمی بود که بیشترین گل را در مرحله مقدماتی یورو به ثمررساندند. آنها در مرحله مقدماتی 23 گل زده بودند.
  • پرتغال در شش بازی اخیرش تنها به یک برد دست یافته( یک برد، سه تساوی و دو شکست)  

  • سلسائو برای هفدهمین بار مقابل آلمان قرار می گیرد و در این هفده بازی سهم پرتغال 3 برد، 5 تساوی و هشت باخت بوده
  • سه بازی ار 5 بازی اخیر پرتغال بدون گل به اتمام رسیده. 
  • کریس رونالدو (تصویر سمت راست) در هشت بازی مرحله مقدماتی یورو، 7 گل برای تیمش به ثمر رسانده و با این گلها تعداد گلهای ملی اش را به  32  و عددی برابر با فیگو رساند. تنها پائولتا با 47 گل ملی و اوزه بیو با 41 گل بیشتر از کریس گلزنی کرده اند. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها