کد خبر: ۶۰۴۷۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
چه کسی نامه‌های هتاکانه را می‌نویسد؟
مطمئنا شخص تاج زاده نمی تواند از زندان در صفحه فیس بوکش مطلب بنویسد و باید یکی از دوستان و یا اعضای خانواده وی این صفحه را به روز کنند و چه کسی نزدیک تر از همسرش که پیام تسلیت را نیز مشترکا صادر کرده اند؟!

عصر امروز، در ادامه انتشار پیام هایی با نام "مصطفی تاج زاده" در سایت های ضدانقلاب، این بار هفتمین پیام پیاپی خردادی، با نام وی در سایت های ضدانقلاب منتشر شد!

در این پیام گستاخانه، تاکید شده است: "مردم باید توجه داشته باشند که اصرار من بر محاکمه ج و پیگیری موضوع ورود آقای ح به مجلس ششم بر اثر دستکاری در آراء مردم و ابطال هفتصد هزار رأی شهروندان تهرانی، به هیچ وجه کینه شخصی نیست."

در ادامه این نوشته آمده است: "اهمیت این مسئله به عنوان وظیفه ملی برای من به حدی است که حتی اگر آقای ج به دیار باقی برود که در محکمه عدل الهی مجبور به جواب گویی در مورد این بی عدالتی و عدم رعایت حق الناس باشد، من تا روزی که زنده ام با پیگیری هایم تن او را در گور خواهم لرزاند! تا آن که بازماندگانش مجبور به عذرخواهی از مردم و حلالیت طلبیدن از آن ها شوند."

* چه کسی در حال نامه نویسی است؟

بر اساس این گزارش، 2 روز پیش از انتشار آخرین پیام با نام تاج زاده، که در ابتدای گزارش به آن اشاره شد، برخی سایت های ضدانقلاب طی خبری "به نقل از صفحه شخصی فیس بوک تاج زاده" تصریح کردند که "تاج زاده به همراه همسرش! پیام تسلیتی را برای شخصی به نام م صادر کرده است" که اطلاعات جدیدی را در خصوص صحت نامه نگاری های صورت گرفته با نام تاج زاده از زندان اوین افشا می کند.

مطمئنا شخص تاج زاده نمی تواند از زندان در صفحه فیس بوکش مطلب بنویسد و باید یکی از دوستان و یا اعضای خانواده وی این صفحه را به روز کنند و چه کسی نزدیک تر از همسرش که پیام تسلیت را نیز مشترکا صادر کرده اند؟!

شواهد موجود نشان می دهد که نامه ها و پیام های منتشر شده در سایت های ضد انقلاب توسط همسر وی، یعنی "فخرالسادات محتشمی پور" نوشته شده و با امضای " با احترام سید مصطفی تاج زاده، اوین!" در سایت های ضدانقلاب منتشر می شوند.

* نامه هایی که مسیر 'اوین-جرس' را 'آنی' طی می کنند!

طی ماه های اخیر نامه های بسیاری با نام "مصطفی تاج زاده" از عناصر ضد انقلاب و از محکومان اغتشاشات سال 88 در سایت های ضدانقلاب جرس، کلمه، سحام و ... منتشر شده است.

نامه هایی که در آن (تاج زاده) مفصلا در خصوص اتفاقات روز کشور مطالبی را با چاشنی "توهین" عنوان می کند!

طی 3 ماه سپری شده از سال 91، 12 نوشته در قالب پیام، یادداشت و ... با نام وی در سایت های ضدانقلاب منتشر شده است که هم جای "تعجب" دارد و هم جای "سوال" و نکته جالب اینکه در پایان این پیام ها تاکید می شود: " با احترام سید مصطفی تاج زاده، اوین!"

تیتر پیام هایی که طی 3 ماه گذشته با نام "تاج زاده" تنها در سایت ضدانقلاب جرس منتشر شده به شرح ذیل است:

1- فروردین 91/ تحلیل مصطفی تاجزاده از رویکرد قیام های منطقه به مدل حکومتی متفاوت با جمهوری اسلامی

2- اردیبهشت 91/ تاجزاده: الحمدلله نظارت استصوابی از ایران به مصر هم صادر شد

3- اردیبهشت 91/ تاجزاده: در برابر استبداد ساکت نمی نشینم

4- اردیبهشت 91/ تاجزاده: تا ج محاکمه نشود در دادگاه شرکت نمی کنم

5- اردیبهشت 91/ پیشنهاد تاج‌زاده برای مطالعه‌ی کتاب تاریخ بی‌خردی

6- خرداد 91/ مسیر فعلی به سوی حکومت مطلقه فردی و یک نفره شدن سیاست ورزی اسلامی خواهد بود

7- خرداد 91/ سیاست مدار برجسته ای! که فریب م را خورد

8- خرداد 91/ سیدمصطفی تاجزاده: تا وقتی انتخابات گروگان فرماندهان سپاه است، پیشرفت کشور سراب است

9- خرداد 91/ شروع فتنه هنگامی است که به جای ملت، فرماندهان نظامی تصمیم می‌گیرند

10-خرداد 91/ شاه و دربار و ساواک هم با خانواده های مخالفان خود چنین نمی کردند

11-خرداد 91/ پیام تسلیت مصطفی تاجزاده و همسرش به خانواده ف.م

12-خرداد 91/ مصطفی تاجزاده: "ج" و "ح" باید به خاطر تقلب در انتخابات از مردم عذرخواهی کنند.

همانطور که مشاهده می کنید طی ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد بارها "محتشمی پور" با نام تاج زاده نامه هایی را منتشر کرده که در آنها بدون رعایت هیچ گونه خط قرمزی، به برخی مسئولان کشور توهین شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها