کد خبر: ۶۰۸۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۰۱ آبان ۱۳۸۹
به گزارش مشرق به نقل از روابط‌عمومی هفته‌نامه پنجره، در این ضمیمه که دومین کتاب همراه پنجره نیز به‌شمار می‌رود، مطالبی درباره آینده نگری در حوزه، حوزه تمدن ساز، جهانی اندیشی در حوزه و حوزه دانش‌بنیان را با آثار و گفتگوهایی با چهره‌های شاخص حوزه و دانشگاه می‌خوانید.
در تازه‌ترین شماره هفته‌نامه پنجره می‌توانید پرونده پرخرج‌ترین فیلم تاریخی سینمای ایران را در گفتگو با شهریار بحرانی و امین زندگانی بررسی کنید. پرونده‌ای که تیتر و عکس جلد این شماره پنجره را نیز به خود اختصاص داده است.
"یکی از دوستان خوب خدا" عنوان تلاشی است از سوی سرویس تاریخ پنجره برای بازشناسی عالم بزرگ اخلاق، میرزا جوادآقا تهرانی و توجه به به زندگی و سیر و سلوک عرفانی این عالم ربانی. سید مهدی طباطبایی و عبدالحسین خسروپناه دو چهره برجسته حوزوی هستند که در این خصوص با پنجره به گفتگو نشسته‌اند.
طرح تحول اقتصادی و هدفمند سازی یارانه ها نیز عنوان پرونده سیاست این شماره پنجره است که با جمعی از کارشناسان عرصه سیاست و هم‌چنین استاندار تهران به بحث گذاشته شده است.
شصت‌وپنجمین شماره هفته‌نامه پنجره را که حاوی آثار و گفتاری از امین زندگانی، شهریار بحرانی، حسین سوزنچی، مرتضی تمدن، مسعود رضایی، سید امیر سیاح، ابراهیم فیاض ،مهدی مطهرنیا، سید مهدی طباطبایی و عبدالحسین خسروپناه ... است، از روزنامه‌فروشی‌ها بخواهید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها