کد خبر: ۶۱۳۹۷
زمان انتشار: ۲۱:۲۵     ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
«اورستز ماتاسینا» بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی که تجربه بازی در فیلم «ماسک» را دارد این روزها با فیلم سینمایی «قفس طلایی» به سینماهای ایران آمده است.

فارس، «اورستز ماتاسینا» بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی  این روزها با فیلم سینمایی «قفس طلایی» به سینماهای ایران آمده است.

این بازیگر تجربه حضور در چند پروژه مطرح هالیوود را دارد. از جمله این فیلم‌ها می‌توان به حضور «ماتاسینا» در فیلم سینمایی «ماسک» در کنار «جیم کری» در نقش «نیکو» اشاره کرد.

بنابراین گزارش، با گذشت یک هفته از اکران فیلم سینمایی «قفس طلایی» این فیلم در ربته دوم جدول فروش روزانه سینماها قراردارد.

همچنین چهار پردیس راگا، کیان، تماشا، رازی به جمع سینماهای این فیلم اضافه شدند.

در خلاصه داستان این فیلم  آمده است: امیر جهت ادامه تحصیل به آمریکا مهاجرت کرده و در آنجا با مشکلاتی مواجه می‌گردد. برادرش منصور جهت کمک به او مجبور به مسافرت به آمریکا می‌شود که در آنجا با ماجراهای ناخواسته‌ای مواجه می‌شود..

عوامل فیلم قفس طلایی عبارتند از: تهیه کننده: علی اکبر مزینانی/ کارگردان: محمد زرین دست/ مدیر فیلمبرداری: علی مزینانی/ نویسنده: شبیر شیرازی/ تدوین: حامد رضی-حمید تاو/ مدیر دوبلاژ: چنگیز جلیلوند/ صداگذاری و میکس: اسحاق خانزادی/ طراح صحنه و لباس: کیهان مرتضوی/ موسیقی: فرشید وحدت/ مدیر تولید: مهدی احمدی/ مجری طرح: منصور مزینانی/ صدابردار صحنه: بابک اردلان/ پخش از شرکت پیام روشن فیلم.

بازیگران ایرانی: امین حیایی، سروش گودرزی، نیلوفر خوش خلق، آهو خردمند و.. هوشنگ توکلی

بازیگران خارجی: اورتسز ماتاسینا، جو استوز، شلبی لی، فرانسیس یوان، کتیلین مک لین.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها