کد خبر: ۶۱۴۴۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
تاكتیك های تیم ملی انگلیس پیش از دیدار این تیم با سوئد در اثر یك اشتباه كوچك لو رفت و در اختیار مسئولان اتحادیه و نیز تیم ملی فوتبال سوئد قرار گرفت.
ایرنا به نقل از دیلی میل نوشت: همه این ها فقط به خاطر اشتباه یكی از كاركنان تیم ملی انگلیس بود كه فراموش كرد پیش از شروع بحث های تاكتیكی پرده های اتاق را بكشد.

 یك روزنامه نگار سوئدی فاش كرد كه توانسته درجریان گفت و گوهای تیم ملی انگلیس و مرور تاكتیك های این تیم پیش از دیدار با سوئد قرارگیرد و اتحادیه فوتبال سوئد را نیز از جزییات این تاكتیك ها مطلع كرده است.

سوئدی ها می دانستند كه هاجسون برای برطرف كردن ضعف نوك حمله تیم انگلیس از ' اندی كرول' در مقابل تیم سوئد استفاده خواهد كرد.

آنها همچنین به خوبی مطلع بودند كه سرمربی انگلیس بازیكن 18 ساله خود '‌الكس آكسلید چمبرلین' را از ابتدا در تركیب قرار نخواهد داد.

اسرار تاكتیكی تیم ملی انگلیس در اثر اشتباه یكی از كاركنان كمپ این تیم به بیرون درز كرد. یكی از این كاركنان فراموش كرده بود پنجره های اتاق را كور كند و بپوشاند.

' اولا بیلگر' خبرنگار روزنامه ' اسونسكا داگبلادت' در حال كار در اتاق خود در طبقه چهارم هتل اوپرای كی یف بود كه فهمید از پنجره اتاقش قادر به مشاهده اتاق طبقه سوم ا ست؛ جایی كه هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس در حال گفت و گوی تاكتیكی بود.

بیلگر گفت: فورا دوربینم را برداشتم و در كنار یكی از همكارانم حدود 40 دقیقه گفت و گوی آنها را تماشا كردیم.نمی توانستیم بشنویم چه می گویند ولی واضح بود كه انگلیس درباره تاكتیك های برای عبور از خط دفاع سوئد صحبت می كند و اینكه چگونه سوئد از گوشه های زمین حمله خواهد كرد. مشاهده تصاویر ویدیویی هم به ما ثابت كرد كه قرار است كرول از ابتدا در تركیب حاضر باشد ولی آكسلید چمبرلین چنین نخواهد بود.

این خبرنگار افزود: پیش از آن كه این جلسه تمام شود یكی از كاركنان هتل پرده های اتاق را انداخت و راه جاسوسی را قطع كرد. نمی دانم می دانستند ما در حال جاسوسی هستیم یا نه ولی در هر حال ما مطلب خوبی برای روزنامه خود پیدا كرده بودیم. البته به اتحادیه فوتبال سوئد هم تلفن زدیم تا آنها را در جریان بگذاریم و یك اظهارنظر بگیریم.

بیلگر گفت: مدیر تاكتیكی اتحادیه فوتبال سوئد ' رینه المكویست' از شنیدن این اطلاعات بویژه در مورد خط حمله انگلیس بسیار خوشحال شد.

كرول از ابتدا در تركیب تیم انگلیس قرار گرفت و عملكرد درخشانی داشت ولی تیم سوئد به مدد جاسوسی بیلگر و اطلاعاتی كه در اختیارش بود توانست نتیجه را دو بر یك كند.

' آدریان بوینگتون' مدیر باشگاه ها در اتحادیه فوتبال انگلیس صحت اظهارات این خبرنگار سوئدی راتایید نكرد و گفت: در هر حال ما نسبت به آنچه اتفاق افتاده خونسردیم و از نتیجه ای كه در بازی مقابل سوئد بدست آمد خوشحالیم. نمی توانم بگویم این اتفاق موجب خواهد شد كه ما تدابیر امنیتی در اطراف تیم ملی انگلیس را تشدید كنیم. آنچه رخ داده ناشی از قصور امنیتی نبوده ولی ما بازیكنان انگلیس به خاطر نتیجه ای كه كسب كردند متشكریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها