کد خبر: ۶۱۹۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
رسانه هاي خارجي در گزارشي بيانات ديروز مقام معظم رهبري را بازتاب دادند.
باشگاه خبرنگاران ، پايگاه اينترنتي روزنامه الحيات چاپ لندن در گزارش خود نوشت رهبر جمهوري اسلامي ايران آيت الله علي خامنه اي ديروز از دشمنان کشورش خواست از تکبر، برتري جويي و انتظارات غير منطقي دست بکشند.

آيت الله خامنه اي تاکيد کرد ملت دلاور ايران مقاوم است و عقب نشيني نخواهد کرد و تکبر، استکبار و خواسته هاي ناموجه اين ملت را از اهدافش باز نمي دارد.

ايشان در ديدار مسئولان ايراني و سفراي کشورهاي اسلامي گفت: ريشه هاي همه مشکلات ملتها در سلطه جويي نظام استکباري بر جهان است.

ايشان از دشمنان نظام خواستند از تجربيات شکست خورده در مقابله با ملت مجاهد و صبور ايران عبرت بگيرند و بدانند که تکبر، برتري جويي و انتظارات غير منطقي در برابر ملتي که پايداري و وحدت را از قرآن فرا گرفته است و قدر خود را شناخته است، بي فايده خواهد بود.

المنار هم گزارش داد رهبر معظم جمهوري اسلامي ايران درباره سياست هاي دشمنان اسلام براي ترساندن شيعه و سني از يکديگر هشدار داد.

به گزارش شبکه تلويزيوني المنار، آيت الله سيد علي خامنه اي در ديدار گروهي از مسئولان رسمي و خانواده هاي شهدا با ايشان به مناسبت عيد مبعث ضمن اعلام اين مسئله وحدت را يکي از نيازهاي جهان اسلام دانست و افزود برخي از تفرقه افکنان از گسترش تشيع ابراز نگراني مي کنند تا به دستور سازمان هاي جاسوسي قدرت هاي سلطه گر آتش فتنه را بين مسلمانان روشن کنند.

ايشان گفتند: ملتهاي مسلمان بايد بينديشند و با يکديگر متحد باشند. اميدواريم امت اسلام بر دشمنان خود پيروز شود و اهداف مبعث پيامبر اسلام (ص) تحقق يابد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها