کد خبر: ۶۲۱۸
زمان انتشار: ۱۸:۰۶     ۰۶ آبان ۱۳۸۹
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم جزئيات دومين جلسه اعضاي اين نهاد حوزوي با رهبر معظم انقلاب را تشريح كرد.

آيت‌الله عبدالنبي نمازي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دومين جلسه جامعه مدرسين حوزه علميه قم كه پيش از ظهر امروز در دفتر مقام معظم رهبري در قم برگزار شد، اظهار داشت: در ابتداي اين جلسه نيز همچون جلسه پيش، ابتدا چند تن از اعضاي جامعه مدرسين مباحثي را در خصوص مسائل حوزه علميه قم و برخي مطالب فرهنگي مطرح كردند.

وي ادامه داد: در ادامه حضرت آقا فرمايشاتي را بيان داشتند كه اين سخنان به دو بخش تقسيم مي‌شد، بخشي از آن به اظهارنظرهاي اعضا در جلسه قبل اختصاص داشت و در اين خصوص پاسخ‌ها و توضيحاتي دادند و بخش دوم نيز به انتظارات ايشان از حوزه علميه و كارهايي كه بايد انجام شود، مربوط مي‌شد.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم اظهار داشت: اين بيانات به برنامه‌هاي مدون حوزه و برنامه‌هايي كه براي جهان اسلام بايد داشته باشد، مربوط مي‌شد.

وي در ادامه به آيت‌الله مقتدايي و حجت‌الاسلام فاضل لنكراني اشاره و خاطرنشان كرد: اين افراد از جمله سخنرانان اين جلسه بودند كه مطالب درخور توجهي را مطرح كردند.

آيت‌الله نمازي افزود: اكثر مسائل مطرح شده توسط حجت‌الاسلام فاضل لنكراني مربوط به مباحث حوزه علميه مي‌شد كه برگرفته از مطالبي همچون شيوه درس و تحقيق در حوزه و اجتهاد در حوزه علميه مي‌شد.

وي خاطرنشان كرد: ايشان اشاره‌اي هم به بحث‌هاي اجتماعي و برخي مطالبي راجع به فرقه‌ها و نحله‌هاي جديد داشتند.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در پايان اظهار داشت: همچنين آيت‌الله مقتدايي نيز در اين جلسه مباحثي راجع به حوزه علميه، مدارس مختلف آن، شيوه مطلوب درس خواندن و مراقبت‌هاي علمي و اخلاقي ويژه طلاب و اساتيد داشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها