کد خبر: ۶۲۵۹۰
زمان انتشار: ۰۲:۰۱     ۰۲ تير ۱۳۹۱
تا به حال حتي يک قرارداد از بازيکنان استقلال نيز به ثبت نرسيده و اين درحالي است که مسئولان اعلام کردند با رفع مشکلات باشگاه تمامي قراردادها قرار است به ثبت برسد.
ورزش سه : مسولان باشگاه استقلال در تلاشند تا با رفع مشکلات اداري و ثبت، قراردادهاي اعضاي اين تيم را ثبت کنند اين در حالي است که مسئولان معتقدند شنبه تمامي قراردادها به صورت يک جا به ثبت مي‌رسد و اعضاي تيم استقلال که تا به حال تمامي قراردادهاي خود را به باشگاه استقلال ثبت کردند، شنبه تنها پاي قراردادهاي خود را امضا مي کنند.
گفتني است، مسئولان تيم استقلال اعلام کردند بازيکنان قديم و جديد تيم استقلال شنبه در هيئت فوتبال حاضر مي شوند و قراردادشان را رسمي مي‌کنند البته اعلام شده است که برخي بازيکنان تيم استقلال مدعي شدند که تا زمان دريافت پول نمي‌توانند در هيئت فوتبال حاضر شوند و قراردادشان را به ثبت برسانند.

گفتني است، اعضاي تيم استقلال يک نماينده از تيم از صبح در هيئت فوتبال حاضر مي شود و بازيکنان تيم استقلال که قرار است قراردادهاي خود را به ثبت برسانند يک به يک در هيئت فوتبال حاضر مي شوند و پاي قراردادهايشان را امضا مي‌کنند.

مديرعامل تيم استقلال مدعي شده است که بازيکنان تيم استقلال با رضايت کامل قرارداد خود را به امضا مي رسانند زيرا قبل از حضور در هيئت فوتبال آنها مبلغي را دريافت کرده و با شرايط مناسب براي ادامه کار در تيم استقلال حاضر مي‌شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها